دست جواد نکونام روی سینه حسین حسینی؟ کاپیتان استقلال به درب خروجی نزدیک می شود

دست جواد نکونام روی سینه حسین حسینی؟  کاپیتان استقلال به درب خروجی نزدیک می شود

دروازه بان خارجی یا محمدرضا اخباری در استقلال؟ جواد نکونان در روزهای آینده این موضوع را مشخص خواهد کرد. جذب دروازه بان جدید نه تنها خواسته مردم از جواد نکونام بلکه خواسته این مربی است. چون بین دو دروازه بان رقابت ایجاد می کند و باشگاه از این مشکل منتفع می شود.

اجرای این تصمیم می تواند منجر به جدایی حسین حسینی از اردوی تیم آبی شود. این تصمیم و همچنین تصمیم باشگاه در مورد مسائل مالی، کاپیتان را مجبور کرد به دنبال تیم جدیدی باشد. نکته جالب اینکه باشگاه استقلال در این فصل به بازیکنانی مانند حسین حسینی پیشنهاد تمدید قرارداد 15 میلیارد تومانی داده است. این در حالی است که دستمزد این دروازه بان در فصل گذشته بیشتر از این رقم بود. شنیده ها حاکی از آن است که گل گهر مقصد بعدی حسینی خواهد بود. او از تیم نساجی هم پیشنهاد بازی داشت که جوابش منفی بود.

شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای آینده شاهد جدایی چند بازیکن مطرح دیگر از ترکیب استقلال به دلیل مسائل مالی خواهیم بود. با این حال کاپیتان و دروازه بان استقلال دوست دارد در تیمی بازی کند که همچنان مرد شماره یک است و دوست دارد به دوران حضورش روی نیمکت استقلال برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید