ساپینتو به درب خروجی استقلال نزدیک شد

ساپینتو به درب خروجی استقلال نزدیک شد

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که فصل موفقی را با این تیم پشت سر گذاشت، در بازی های حساس و بازی های شش امتیازی این تیم مقابل سپاهان و پرسپولیس 10 امتیاز از دست داد تا قهرمانی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهد و نایب قهرمانی سپاهان.

در دو ماه گذشته جمعی از هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی به شدت از ساپینتو حمایت کردند و معتقد بودند که این مربی باید فصل آینده استقلال را هدایت کند اما در این مدت مدیران عالی رتبه وزارت ورزش که ریاست جلسه ای را نیز بر عهده داشتند. این باشگاه هرگز اقدام جدی برای تمدید قرارداد ساپینتو انجام نداده است.

شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان استقلال با در نظر گرفتن همه جوانب ماجرا از جمله مشکلات اخلاقی و مالی ساپینتو منتظر تصمیم جام حذفی هستند. بسیاری بر این باور بودند که قهرمانی استقلال در جام حذفی ادامه همراهی ساپینتو با این باشگاه را تضمین می کند، اما شکست ساپینتو و استقلال در فینال، آن هم مقابل پرسپولیس، شرایط را به گونه ای دیگر تغییر می دهد.

این تیم با توجه به نتایج کسب شده در سه بازی مستقیم مقابل پرسپولیس در فصل جدید فوتبال، تنها در دربی خارج از خانه یک امتیاز و در بازی برگشت لیگ برتر و فینال دو بار مقابل حریف از پرسپولیس گرفت. جام خولا. سانتی شکست خورد.

با این شرایط به نظر می رسد شرایط تمدید قرارداد ساپینتو سخت تر از گذشته شده است. قطعا تا چند روز آینده و با تشکیل جلسه هیات مدیره استقلال تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید