ارسلان مطهری نزدیک درهای خروجی باشگاه استقلال؟

پس از مطرح شدن این مشکل از سوی سرمربی پایتخت، مدیران باشگاه با جذب بازیکن خارجی برای تقویت تیم موافقت کردند. پس از این توافق، نکونام مذاکراتی را با مهاجم آرژانتینی آغاز کرد که می خواست نظر او را برای پیوستن به استقلال جلب کند. پس از گذشت زمان و مذاکرات سرانجام گوستاوو بلانکو آرژانتینی با باشگاه استقلال به توافق رسید.

7 گل زده شده برای 5 مهاجم!

اگرچه ورود بلانکو محدودیت هایی داشت و این بازیکن از هفته هشتم توانست برای استقلال به میدان برود اما با پیشرفت رو به جلوی خود خیلی زود مورد توجه کادرفنی قرار گرفت و از هفته دهم در ترکیب اصلی قرار گرفت. اما نکته قابل توجه عملکرد مهاجمان استقلال از ابتدای فصل تا امروز است که از ابتدای فصل فقط 7 گل زده اند که 3 گل آن مهرداد محمدی و 4 گل سهم است. ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و بلانکو.

آمار ضعیف در خط حمله پیشرو

استقلال با 15 گل زده و 6 گل خورده صدرنشین لیگ برتر است اما عملکرد مهاجمان این تیم در حد یک تیم پیشرو نیست. آبی های پایتخت 5 مهاجم دارند اما هیچ کدام از این مهاجمان اعتماد به نفس نشان ندادند تا نکونام با خیال راحت از آنها استفاده کند.

ساز گیتاریست کوک نشده است

این در حالی است که ارسلان مطهری، مهاجم محبوب آبی های پایتخت در این فصل عملکرد خوبی نداشته چرا که جواد نکونام از ابتدای فصل تنها در 6 بازی و 280 دقیقه برای او به میدان رفته است، اما از زمان آمدن بلانکو، مطهری به میدان رفته است. از ذهن من نمی دانم. مطهری که به گیتاریست استقلال معروف است در این فصل عملکرد خوبی نداشته و باید دید آیا می تواند نظر کادر فنی را برای حضور در جمع آبی ها جلب کند یا باید منتظر خروج این بازیکن باشیم. مهاجم استقلال در نیم فصل.

دور از افکار منفی

ارسلان مطهری از فصل گذشته تاکنون آمار جالبی برای خود ثبت نکرده و همین باعث افت این بازیکن شد. این در حالی است که جواد نکونام در دیدارهای تدارکاتی برای ارسلان به میدان نرفت، در دیدار تدارکاتی اخیر استقلال مقابل خوشه طلایی، نکونام تنها با مهرداد محمدی، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و گوستاو بلانکو همبازی شد که آنها هم برای آبی پوشان گلزنی کردند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که نکونام در مورد مطهری چه تصمیمی خواهد گرفت.