پورتو درهای خروجی را برای مهدی طارمی بست

پورتو درهای خروجی را برای مهدی طارمی بست

در شرایطی که علاقه باشگاه های مختلف به ویژه تیم های لیگ برتری انگلیس به مهدی طارمی منتشر شد اما حالا روزنامه اوجوگو گزارش می دهد آژده ها قصد فروش ستاره ایرانی خود را ندارند.

این روزنامه مشهور پرتغالی در بخشی از گزارش خود با عنوان “پینتو دا کاستا (رئیس پورتو) می خواهد قرارداد مهاجم ایرانی را تمدید کند”، گلزنی طارمی در سال 2022 نه تنها برای پورتو بلکه برای ایران و در جام جهانی این کار را انجام می دهد تا علاقمندان. باشگاه ها همچنان به جذب او پایبند هستند.

این روزنامه با اشاره به مخالفت رئیس پورتو با جدایی طارمی نوشت: پینتو داکاستا پیش از این برخی پیشنهادها را رد کرده و همچنان مشتاق است درهای خروج مهاجم ایرانی را در بازار نقل و انتقالات ژانویه بسته نگه دارد.

اوجوگو همچنین به نقل از منابع موثق خود نوشت: آرزوی رئیس پورتو تمدید قرارداد مهدی است و مذاکرات در این زمینه در سال 2023 ادامه خواهد داشت تا ستاره ایرانی در دراگائو به فوتبال خود ادامه دهد.

روزنامه پرتغالی رکورد دیروز گزارش داد که پورتو تاکنون چهار پیشنهاد لیگ برتر انگلیس برای جذب مهدی طارمی را رد کرده و اژدهاها در سال جدید و تابستان آینده با مدیر برنامه های او برای تمدید قرارداد این بازیکن وارد مذاکره خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید