مبلغ درخواستی پورتو پرتغال برای مهدی طارمی

مبلغ درخواستی پورتو پرتغال برای مهدی طارمی

روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» در گزارشی از علاقه باشگاه میلانی برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو پرتغال خبر داد. به گزارش رسانه ها، میلان به دنبال جذب مهاجم جدید برای فصل آینده است که هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در سری آ ایتالیا حضور داشته باشد.

در بخشی از این گزارش آمده است: میلان به دنبال بمب افکن است: چراغ های طارمی. یکی از اهداف احتمالی برای بازار نقل و انتقالات بعدی میلان، بازیکنی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با او روبرو شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو. مدیران میلان ویژگی های این بازیکن را ایده آل می دانند زیرا او مهاجمی توانا در محوطه جریمه با تجربه بین المللی خوب و سن مناسب است که ادامه حضورش در پورتو و تیم ملی ایران تضمین شده است.

رسانه های ایتالیایی با اشاره به اینکه پورتو برای فروش طارمی دستمزد پایه 20 میلیون یورویی در نظر گرفته است، نوشت: در واقع پورتو نمی خواهد با کمتر از 20 میلیون یورو بحثی را آغاز کند.

به گزارش کوریره، میلان امیدوار است پورتو از خواسته های خود برای فروش مهدی طارمی بکاهد، اما رقابت از سوی باشگاه های خارجی نشانه خوبی برای روسونری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید