لیگ برتر پرتغال طارمی/هت تریک مهدی جشنواره گل اژدها; ماشین گل گرسنه پورتو!


ساعت: 09:47
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920567

تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود در لیگ برتر به برتری بزرگی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال بامداد امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پورتو با نتیجه 5 بر یک تیم آروکا را شکست داد و مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو هت تریک کرد. گل های این بازی

مهاجم ایرانی در این دیدار هت تریک کرد که البته گل دیگری نیز توسط این بازیکن به ثمر رسید که مورد اعتراض قرار گرفت. در حالی که بلندگوی ورزشگاه مهدی طارمی را به عنوان بهترین گلزن پورتو معرفی کرد، تلویزیون پرتغال گل پنجم شاگردان کونسسائو را به نام مدافع آروکا ثبت کرد. حال باید دید بالاخره سازمان لیگ پرتغال این گل را به نام طارمی وارد می کند یا گل به خودی ژروم اوپوکو.

گل های خود را طارمی در دقایق 18، 34 و 50 به ثمر رساند. قبل از او هم تیمی اش اوتاویو در دقیقه اول بازی گلزنی کرد. گل دیگر پورتو بر اثر اشتباه ژروم اوپوکو بازیکن حریف بود که دروازه خودی را باز کرد. برونو مارکس نیز در دقیقه 75 تک گل آروکا را به ثمر رساند.

طارمی که در این فصل 15 گل برای پورتو به ثمر رساند، با 3 گلی که مقابل آروکا به ثمر رساند، تعداد گل های خود را به 18 رساند. او همچنین در سال 2022 34 بار برای پورتو گلزنی کرده است.

مهاجم ایرانی پورتو در لیگ برتر پرتغال 9 گل زده است و توانسته با گونزالو راموس از بنفیکا با بهترین گلزن لیگ برابری کند. با آمدن بازی بعدی عقاب ها در سال جدید، در نتیجه، طارمی سال 2022 را به عنوان بهترین گلزن مشترک لیگ پرتغال به پایان رساند.

پورتو با این برد 32 امتیازی شد و فاصله خود را با بنفیکا که یک بازی در پیش دارد به 5 امتیاز کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید