رویای طارمی لیگ برتر پرتغال با “هت تریک کامل” مقابل دروازه بان ایرانی / آتش بازی ستاره شماره 9 با 3 گل و یک پاس گل!


ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822467

تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام رقابت های قهرمانی پرتغال با درخشش خیره کننده ستاره ایرانی خود مقابل پورتیموننسه با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال پورتو از هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال مقابل پورتیموننسه با حضور سید پیام نیازمند مدافع ایرانی وارد دروازه شد و با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. نیازمند پس از هفته ها نیمکت نشینی مقابل پورتو، کابوس را پشت سر گذاشت.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت; او هت تریک کرد و پاس گل داد. او در دقایق 19، 34 (پنالتی) و 47 گل های خود را به ثمر رساند و در دقیقه 28 پاس گل دوم تیمش را به گروویچ داد. طارمی یک دقیقه بعد جای خود را به فابیو کاردوزو داد.

با وجود تغییر طارمی قبل از پایان بازی؛ ستاره ایرانی باز هم توانست از 10 سایت مطرح فوتبال امتیاز بگیرد و بدون شک به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. هت تریک بی نقص مهدی نقش مهمی در پیروزی آبی و سفیدپوشان مقابل تیم نیازمند داشت.

طارمی با این هت تریک، 18 گل به ثمر رساند و پس از داروین نونس، مهاجم بنفیکا با 24 گل، در رده دوم جدول گلزنان این فصل رقابت های قهرمانی پرتغال قرار گرفت. او همچنین با 12 پاس گل بیشترین پاس گل را در جدول دارد. پورتو با این نتیجه 82 امتیازی شد و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی اسپورتینگ و البته یک بازی دیگر در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید