سنگ بزرگ پورتو زیر پای مهدی طارمی برای جدایی

سنگ بزرگ پورتو زیر پای مهدی طارمی برای جدایی

مهدی طارمی روزهای درخشانی را در فوتبال پرتغال سپری می کند و در این فصل تمام تلاش خود را کرد تا دومین قهرمانی متوالی خود را با پورتو جشن بگیرد. این تیم 4 امتیاز از بنفیکای صدرنشین عقب است اما امیدوار است در هفته های باقی مانده از رقیب قدیمی و سنتی خود پیشی بگیرد و جام را در تالار مشاهیر خود حفظ کند. از طرفی طارمی با 16 گل تنها یک گل از دو مهاجم بنفیکا ژائو ماریو و گونزالو راموس فاصله دارد.

قرارداد مهدی طارمی در تابستان 2024 به پایان می رسد و در هفته ها و ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره آینده او مطرح شده است. بر اساس برخی اطلاعات، مهاجم ایرانی پیشنهاد تمدید دریافت کرده اما تصمیم گیری در این زمینه را به تعویق انداخته است.

در همین رابطه یکی از نزدیکان طارمی به خبرروزی گفت: باشگاه پورتو پیشنهاد بسیار خوبی به ملی پوش ایرانی تا جام جهانی 2026 داده و منتظر تمدید قرارداد طارمی تا پایان فصل است اما مهدی فعلا منتظر ماند و تمام تمرکزش را روی لیگ با پورتو گذاشته است تا با این تیم قهرمان شود و حتی عنوان آقای گل را به دست آورد. او 3 بازی دیگر با پورتو دارد و می تواند با گلزنی در این 3 بازی پیش رو از دو رقیب خود در جدول گلزنان پیشی بگیرد.

جالب است بدانید طارمی به غیر از باشگاه انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی از الهلال عربستان نیز پیشنهاد دارد و همین فرد نزدیک به طارمی گفت: بله، پیشنهاد الهلال عربستان رسمی است و از نظر پول، مبلغ قابل توجهی است، اما همانطور که گفتم، مهدی در حال حاضر تمام تمرکز اوست. روی با پورتو در لیگ است و نمی خواهد تا پایان لیگ به این پیشنهادات فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید