واکنش پورتو به جدایی مهدی طارمی از این تیم

واکنش پورتو به جدایی مهدی طارمی از این تیم

دومین سال حضور مهدی طارمی در پورتو زیباتر از فصل اول به پایان رسید و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی به همراه تیمش، گل ها و پاس گل های قابل توجهی نیز به ثمر رساند که مدنظر اوست. تیم ها

در هفته های اخیر در حالی که مهدی طارمی برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران و سپس به قطر سفر کرده بود، شایعات زیادی مبنی بر تمایل باشگاه های مختلف از جمله تیم های ترکیه ای برای جذب ستاره ایرانی مطرح شده بود، اما وی پاسخی به این مسائل نداد. . پورتو از ادامه همکاری با طارمی خبر داد.

طارمی در فصول اخیر 32 بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده و 20 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. او در یک بازی یک گل به ثمر رساند و رکورد خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به ثبت رساند.

این آمار درخشان در کنار موفقیت باشگاهی که دو قهرمانی برای او و پورتو داشت، زمزمه جدایی این ستاره ایرانی از باشگاه پرتغالی را مطرح کرده بود اما ظاهرا در فصل 22-23 طارمی را در پیراهن تیمش خواهیم دید. از دو سال گذشته

باشگاه پورتو با انتشار عکس شاد گل مهدی طارمی در صفحه اینستاگرام خود از «بازگشت با گل از ایران» خبر داد که نشان از ادامه همکاری دو کشور در فصل جدید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید