واکنش طارمی سرمربی تیم به حذف پورتو

واکنش طارمی سرمربی تیم به حذف پورتو

پورتو که بازی رفت را با یک گل به اینتر واگذار کرده بود، سه شنبه شب در خانه نتوانست انتقام این شکست را بگیرد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند و به تساوی بدون گل رضایت داد. با وجود این اتفاق، سرخیو کونسیکائو از عملکرد تیمش تمجید کرد.

او درباره ناکامی تیمش در باز کردن دروازه اینتر که منجر به حذف از لیگ قهرمانان شد، گفت: ما در هر دو بازی تیم بهتری بودیم و شایسته حضور در زمین بودیم. با این حال نتوانستیم مهمترین کار یعنی گلزنی را انجام دهیم. به هر حال به شاگردانم تبریک می گویم که امشب یک بازی عالی را انجام دادند.

سرمربی پورتو ادامه داد: اینتر تنها پس از اینکه ده نفره شدیم بهترین تیم زمین بود. در طول 190 دقیقه تقابل رفت و برگشت، پورتو بهترین تیم زمین بود. ما این کار را با فداکاری بالا، استراتژی درست و تحرک قابل توجه انجام دادیم. در برخی جزئیات و ضربات پایانی مشکل داشتیم. تلاش شاگردانم در هر شرایطی قابل تقدیر بود. ما موفق نشدیم، اما لیاقتش را داشتیم.

کونسیکائو با رد این ادعا که تیمش در نیمه اول ترسو بازی کرد، گفت: موافق نیستم. تیم ما ترسو بازی نکرد. ما مقابل اینتری بازی کردیم که آرام شد و منتظر اشتباهی از طرف ما بود تا در ضد حمله گل بزند. آنها به خوبی می دانستند که ما به دنبال گلزنی هستیم. در آن شرایط در 15-20 دقیقه اول به دنبال گلزنی بودیم و چند موقعیت ایجاد کردیم. ما همچنین شناخت کاملی از اینتر داشتیم زیرا نسبت به بازی اول تغییر چندانی نکرده بود. اما ما از آنها انتظار بیشتری داشتیم.

او غیبت پپه و اتاویو را برجسته کرد: آنها بازیکنان مهمی هستند، اما ذخیره ها به خوبی پاسخ دادند. در این مورد نمی توانم خودم را توجیه کنم اما قطعا هر مربی می خواهد تیمش را با تمام نیروهای ممکن به میدان بفرستد.

خروج از لیگ قهرمانان اروپا، پورتو دو جام دیگر در فصل باقی مانده است. جام حذفی و لیگ پرتغال دو جامی هستند که شاگردان کونسسائو مدعی کسب آن هستند. این مربی در پایان سخنان خود گفت: حذف شده ایم اما همچنان به آینده نگاه می کنیم و به آینده خوش بین هستیم و تمام توان خود را برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ به کار می گیریم و این همان چیزی است که به خودم تاکید کردم. دانش آموزان در پایان مسابقه

دیدگاهتان را بنویسید