مانع بزرگی برای جدایی طارمی از پورتو

پس از درخشش مهدی طارمی در دیدار با بایرلورکوزن، رسانه های اروپایی بار دیگر از جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی از پورتو می نویسند.

مهدی طارمی در ابتدای فصل گفت که اگر رئیس باشگاه پورتو بود در حال حاضر مهدی طارمی را به هر یک از تیم های علاقه مند می فروخت. این اظهار نظر نتیجه معکوس داد تا جایی که مهدی طارمی مجبور شد با ارسال پیامی از حضور در ترکیب فعلی خوشحالی کند.

مهدی طارمی اگرچه یک فصل و نیم دیگر با پورتو قرارداد دارد می تواند اردوی این تیم را ترک کند. بند آزادسازی قرارداد او برای این بازیکن بالای 30 سال 20 میلیون دلار است و واقعیت این است که برای خرید چنین بازیکنی در چنین شرایطی، باشگاه های اروپایی باید ریسک کنند، چرا که با توجه به سن مهدی طارمی، این بازیکن را نمی پذیرد. حتی با همان قیمت بفروشید.

یکی دیگر از موانع بزرگی که در انتقال مهدی طارمی وجود دارد، قول رئیس پورتو به سرمربی است. او به سرمربی این تیم قول داد که مهدی طارمی را تا پایان فصل جاری حفظ کند و به پیشنهادات پاسخ منفی خواهد داد و اگر در تعطیلات زمستانی بحث فروش مهدی طارمی مطرح شود، قطعا سرمربی به سرمربی تیم اعلام خواهد کرد. قولش را فراموش نکند

دیدگاهتان را بنویسید