دو ستاره پرسپولیس به درب ورودی نزدیک شدند!

قراردادهای کوتاه مدت و جدایی ستاره ها از تیم های لیگ برتری به عنوان بازیکن آزاد موضوع جدیدی در فوتبال ایران نیست.

پرسپولیسی ها که اوایل این فصل احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان را از دست دادند حالا نگران جدایی مهدی ترابی و میلاد سرلک هستند. مهم ترین بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد و در حال حاضر قصد تمدید قرارداد ندارند. هر دوی آنها به حضور در کشورهای جدید فکر می کنند و دریافت پیشنهادات جدی از سوی سرلک باعث شد تا او احتمال رفتن را بیشتر کند.

دو باشگاه قطری مذاکرات اولیه را برای جذب سرلک آغاز کرده اند و به نظر می رسد اولویت او حضور در کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد. با قیمت فعلی دلار، اگر پیشنهادات تیم های قطری پرسپولیس جدی باشد، او نمی تواند چنین مبلغی را به سرلک بپردازد. ترابی برخلاف سرلک به دنبال بازی در فوتبال اروپا است. ترابی پس از یک دوره ناموفق در فوتبال قطر، نمی خواهد این تجربه را تکرار کند و قصد دارد در 27 سالگی از آخرین فرصت لژیونر شدن خود استفاده کند. ترابی البته به دلیل مطالبات زیاد پرسپولیس اختلافات مالی دارد و همین مشکل باعث شده تا روند تمدید قراردادش فعلا متوقف شود.

پرسپولیس امیدوار است در جام جهانی قطر دو ستاره خود را در تیم ملی حفظ کند. جدایی ترابی و سرلک از پرسپولیس و رفتن به کشورهای جدید ریسک بزرگی در ماه های باقی مانده از جام جهانی است. هیچ کدام از آنها ستون اصلی تیم ملی نیستند که جایگاهی تضمینی در لیست دراگو اسکوچیچ دارند. بنابراین حضور ناموفق و نیمکت نشینی در تیم جدید می تواند شانس حضور در جام جهانی را از آنها بگیرد. ترابی بهترین گلزن این فصل لیگ برتر و موفق ترین بازیکن پرسپولیس است و نمی خواهد برای دومین بار ستاره تیمش را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید