یحیی گل محمدی در یک قدمی درب ورودی پرسپولیس؟

یحیی گل محمدی در یک قدمی درب ورودی پرسپولیس؟

تساوی 1-1 پرسپولیس مقابل مس رفسنجانی شاگردان یحیی گل محمدی از سه بازی اخیر خود در لیگ تنها دو امتیاز را به ارمغان آورده است.

این اولین بار نیست که پرسپولیس و یحیی در چنین شرایطی قرار می گیرند. اولین باری که این اتفاق افتاد به لیگ نوزدهم برمی گردد که پرسپولیس پس از شکست نفت مسجد سلیمان و ثبت عنوان قهرمانی، در سه بازی تنها 2 امتیاز کسب کرد و با نساجی و گل گهر مساوی کرد و در ورزشگاه آزادی مغلوب ذوب آهن شد.

البته در آن زمان این نتایج برای هواداران پرسپولیس اهمیتی نداشت چرا که چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ قهرمانان شدند و سریع ترین قهرمانی خود در لیگ را جشن گرفتند.

سال گذشته پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای شکست خورد، قرمزها در چهار بازی متوالی پیروز نشدند و به لیگ بازگشتند و با تساوی با نساج، ذوب آهن، سپاهان و استقلال به پایان رسید و در نهایت جادوی این تیم به پایان رسید. پیروزی تیم در شکست هفته یازدهم که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 1-2 فولاد را شکست داد.

سرمربی پرسپولیس در شرایط قبلی به خوبی تیمش را از بحران نجات داد و نگذاشت نتایج بد پرسپولیس ادامه پیدا کند.

باید دید دوباره این اتفاق می افتد و یحیی پرسپولیس را به روزهای خوبش برمی گرداند یا خیر. چیزی که آسان نیست، اما ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید