نقل و انتقالات استقلال خبرساز خواهد شد؟ دو ستاره نزدیک درب ورودی

نقل و انتقالات استقلال خبرساز خواهد شد؟  دو ستاره نزدیک درب ورودی

امین قاسمی نژاد بازیکن جنجالی که فصل گذشته در شاههودرو مشهد بازی می کرد، اوایل این فصل در لیگ برتر با عنوان پر سر و صداترین نقل و انتقالات لیگ برتر به استقلال آمد و در حالی که گفته می شد به پرسپولیس می پیوندی، فرزاد مجیدی سرمربی این تیم اعلام کرد. استقلال در مصاحبه ای مهم که لحن کر کننده ای برای رقیب هموطن استقلالی بود. آبی ها دربی نقل و انتقالات را بردند.

البته این بازیکن پس از پیوستن به استقلال با عملکرد ضعیفی در این تیم ظاهر شد و تنها در هفت بازی در 206 دقیقه به میدان رفت. قاسمی نژاد از ابتدا تنها دو بازی مقابل فجرسپاسی و نساجی مازندران انجام داد و در همان دو بازی به ترتیب در دقایق 61 و 74 تعویض شد. کاسمی نژاد نیز در بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه موفق شد یک بازی کامل را برای استقلال به پایان برساند.

همین مشکلات باعث شد تا خبرنگاران در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل تیم قبلی قاسمی نژاد از مجیدی درباره او سوال کنند. این کار اخلاقی و باکیفیت است، اما ما بازیکنان را با توجه به آمادگی شان تمرین می کنیم و استفاده می کنیم و به موقع از آن استفاده می کنیم.

یکی دیگر از بازیکنان مورد بحث در هفته های اخیر استقلال آرش رضاوند است. بازیکنی که فصل گذشته در 22 بازی برای استقلال برای این تیم به میدان رفت و تاثیر نسبتا خوبی در نتیجه گیری تیمش داشت. اما در سال جدید با وجود اینکه در بسیاری از مسابقات به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی قرار داشت اما عملکرد ضعیف او انتقادات زیادی را در فضای مجازی به خصوص از سوی هواداران استقلال به همراه داشت.

سرمربی استقلال با اشاره به انتقادات از این بازیکن در فضای مجازی گفت: من اصلا کاری به فضای مجازی ندارم. اگر پخش کننده آماده باشد از آن استفاده می کنم. ما به دقت آماده سازی تیم را زیر نظر داریم و کادر فنی بهترین تصمیم گیری در مورد بازیکنانی است که بازی می کنند. ما به این مسائل حاشیه ای توجهی نداریم».

به نظر می رسد اگر فرهاد مجیدی قصد جدایی یکی از این دو بازیکن یا هر دو را در نیم فصل داشته باشد، با توجه به هفته های باقی مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، هیچ قصدی برای تخریب روحیه بازیکنانش ندارد.

با توجه به بازی های باقی مانده استقلال مقابل تیم هایی مانند آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، مس رفسنجان و هوادار، فرهاد مجیدی با توجه به احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنانی که گفته می شود در لیست حضور دارند، هیچ ریسکی برای پایین آوردن روحیه بازیکنانی که گفته می شود در لیست حضور دارند، نمی کند. بازیکنان تیمش

دیدگاهتان را بنویسید