لیست ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات را بررسی کنید

لیست ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات را بررسی کنید

شجاع خلیل زاده، مدافع ایرانی الریان قطر روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تصمیم گیری برای فصل آینده به عهده او نیست. حالا از قطر خبر می رسد که مدافع همیشگی تیم ملی فصل آینده پیراهن باشگاه الاهلی را بر تن خواهد کرد. این باشگاه که محمدحسین کنعانی زادگان نیز در آن حضور دارد، دیگر مدافع میانی تیم ملی ایران است. اگرچه شایعاتی مبنی بر جدایی کنعانی ها از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس شنیده می شود اما گفته می شود این بازیکن نیز تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و در صورت پیوستن خلیل زاده به الاهلی شاهد شکل گیری یک زوج کاملا ایرانی خواهیم بود. در دفاع تیمی

آل رایان شجاع را نمی خواست؟
رسانه های قطری گزارش داده اند که خلیل زاده پس از پایان قراردادش دیگر برای الریان بازی نخواهد کرد. الوطن روز گذشته درباره وضعیت این بازیکن نوشت: شجاع به دلیل مصدومیت و جراحی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و قراردادش با الریان به پایان رسید. باشگاه پس از پایان قرارداد دو ساله اش و این نکته حائز اهمیت است که این مدافع ایرانی روز گذشته گفت که یک فصل دیگر با الریان دارد. حال این سوال پیش می آید که شجاعی برای فصل آینده با الریان قرارداد نداشت یا چیز دیگری است؟ در همین راستا شاید اطلاعات رسانه های قطری مبنی بر فسخ قرارداد این بازیکن با الریان درست تلقی شود و از سوی دیگر خلیل زاده و الریان به توافق رسیده باشند که به رسانه ها اعلام کنند که او یک فصل دیگر قرارداد دارد. ، اما با توافق دوجانبه ترک. البته این سوال نیز مطرح می شود که اگر خلیل زاده یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد چرا تمدید یک فصل دیگر از سوی باشگاه الریان به صورت رسمی اعلام نشد؟ با این تفاسیر می توان به این نظریه هم نگاه کرد که الریان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با خلیل زاده نداشت و حالا این بازیکن می خواهد پیراهن الاهلی را بر تن کند. دیروز یکی از هم تیمی های شجاع تیم ملی اعلام کرد شجاع برای فصل آینده با الریان قرارداد ندارد و چند روز پیش هم با الاهلی به توافق رسید.

سرلک هم به قطر می رود؟
عبدالعزیز البریدا، خبرنگار القس قطر گفت که سه باشگاه فوتبال در این کشور خواهان جذب میلاد سرلک هافبک تیم ملی پرسپولیس هستند و حتی از دو باشگاه الاهلی و العربی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برد. روز گذشته اما با مدیر برنامه های سرلک تماس گرفتیم که او پیشنهاد باشگاه های قطری را تایید کرد اما گفت سرلک هنوز تصمیم نهایی برای فصل آینده نگرفته است. باشگاه پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد این بازیکن است و در روزهای آینده سرلک جلسه ای با مدیران این باشگاه خواهد داشت تا در مورد فصل آینده تصمیم گیری کند. سرلک به دلیل پیشنهاد مالی قطری ها که قابل قیاس با پرسپولیس نیست می خواهد جدا شود اما سوالی که این بازیکن را زیر سوال برد این است که در سال جام جهانی خواهد بود. برخی از دوستان و هم تیمی های سرلک در تیم ملی و پرسپولیس به این بازیکن گفتند که رفتن به قطر ریسک بزرگی است و بهتر است با ماندن در پرسپولیس در فصل آینده لژیونر شوید. این سوال ذهن هافبک سرخپوشان را به خود مشغول کرده است. از طرفی پرسپولیس برای حفظ سرلک و قانع کردن مبلغ قرارداد تلاش زیادی خواهد کرد.

yektanet.com

درخواست یحیی از باشگاه
یحیی گل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هیچ لیستی از بازیکنان مازاد و جذب بازیکنان جدید به باشگاه ارائه نکرده است، اما صحبت های یحیی به این دلیل است که تیمش در شش بازی اخیر به دلیل نقل و انتقالات حذف نخواهد شد. شایعات گل محمدی از مدیران باشگاه خواست در وهله اول با مهدی ترابی، سرلک و احسان پهلوان برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. یکی از مهمترین خواسته های گل محمدی از مدیران پرسپولیس بازگشت احمد نورالهی است. بازیکنی که در شباب الاهلی وضعیت خوبی ندارد و سرمربی سرخ ها نیز به جذب این بازیکن امیدوار است. گل محمدی با توجه به جدایی رضا اسدی و احتمال جدایی سرلک به فکر تقویت تیمش در خط هافبک است و به شدت بر جذب نورالهی اصرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید