استقلالی ها علاقه ای به این ستاره نداشتند. دست یحیی و پرسپولیس به سینه یاغی استقلالی

استقلالی ها علاقه ای به این ستاره نداشتند.  دست یحیی و پرسپولیس به سینه یاغی استقلالی

محمد نادری که فصل گذشته در لیگ ترکیه بازی می کرد امیدوار بود بتواند دوباره آبی پوش شود اما خرید آرمین سهرابیان، ماندن ابوالفضل جلالی پس از فسخ قرارداد و حضور جعفر سلمانی در استقلال تیم در مدافعان با پای چپ با ترافیک مواجه شده است. بنابراین نادری شانسی برای پیوستن به استقلال ندارد! این در حالی است که گفته می شود پرسپولیس هم قصد خرید این بازیکن سرشناس را ندارد.

پرسپولیس برخلاف استقلال نیاز به دفاع چپ دارد چون در حال حاضر علی نعمتی و محمد مهدی احمدی را در اختیار دارند و حتی وحید امیری هم بیشتر هافبک و بال هستند تا دفاع چپ! با این حال، یک کینه قدیمی باعث شده یحیی گل محمدی از تماس با شاگرد سابقش محمد نادری باز بماند. نادری یک فصل و نیم در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را به دست آورد. این چپ دست با کورتریک بلژیک قرارداد داشت و در این مدت به صورت قرضی در پرسپولیس حضور داشت و یحیی گل محمدی می خواست به حضورش در این تیم ادامه دهد.

نادری در تابستان 1398 از دیدار و مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس خودداری کرد. او به باشگاه اصرار کرد و محمد نادری را رد کرد. سرانجام یحیی گل محمدی تصمیم به خرید سعید آقایی گرفت. وقتی این خبر به گوش محمد نادری رسید، او به درخواست پرسپولیسی ها پاسخ داد اما او یک شرط گذاشت: باید حضوری با آقای یحیی ملاقات کنم و از او ضمانت بگیرم که درست شود!

نادری پس از درخشش در پرسپولیس، در حالی که به تیم ملی دعوت می‌شد، تلاش کرد تا در تیم ایران مهره ثابتی بزند که لازم بود او به عنوان بازیکن در باشگاه خودش بازی کند. گل محمدی با شنیدن این درخواست محمد نادری به شدت با ملاقات خصوصی وی مخالفت کرد و اعلام کرد که برای رفع مشکل باید با سعید آقایی رقابت کند. مخالفت یحیی باعث شد محمد نادری در اقدامی عجیب در آبان ماه 1398 راهی استقلال شود اما با وجود عملکرد خوب در آن تیم، باز هم نتوانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید