لژیونر مورد علاقه خود را در سینه استقلالی ها بیاندازید

لژیونر مورد علاقه خود را در سینه استقلالی ها بیاندازید

علی کریمی بازیکن تیم کایسری اسپور ترکیه در گفتگویی تصویری مهمان ویژه برنامه ضیافت فوتبال شهرآورد تهران بود. کریمی در ابتدا به شهراوردی گفت: فکر می کنم یکی از بدترین روزهای فوتبال و زندگی ام بود. متأسفانه آن روز یک پنالتی را از دست دادم، اخراج شدم و تیم شکست خورد. آن روز به خصوص بعد از دربی برای من خوب نبود و نمی توانم آن روز را فراموش کنم.

او درباره اینکه چند دربی بازی کرده و رک ترین بازیکن دربی چه کسی بوده است، گفت: من در 5 دربی بازی کردم. 4 دربی دو طرفه و یک جام. در مورد دربی بازترین بازیکن باید بگویم که دربی سابقه طولانی دارد. این قبل از انقلاب بود. آقای برهانی همیشه در دربی ها تاثیرگذار بوده است اما در این مدت چند ساله که خودم حضور داشتم فکر می کنم مهدی قائدی ستاره دربی ها بود. او بازی های خوبی برای استقلال انجام داد و عالی و چشم نواز به نمایش گذاشت.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه در دربی مقابل چه بازیکنی بازی کند، گفت: پرسپولیس واقعا در چند سال اخیر بازیکنان خوب و ملی پوشی داشته که در چند سال اخیر برای این تیم قهرمان شده اند. آنها تیم هماهنگ کننده داشتند، اما در آن 5 دربی که من حضور داشتم، من و فرشید اسماعیلی دو پنالتی را از دست دادیم، بدشانس بودیم. دو دربی را مساوی کردیم و در جام حذفی عنوان شهر را به دست آوردیم. فکر می کنم در این دربی ها خوش شانس نبودم که به نتیجه مطلوب نرسیدم. اما پرسپولیس در این چند سال همیشه تیم، ملی پوش و نفوذ خوبی داشته است.

او درباره بهترین اضافه و همبازی که در استقلال داشته است، گفت: در این دو سال بازیکنان خوبی بودند. بیل مکانیکی ریگا، رساوند، فرشید. این مهم نبود و همه تلاش می کردند تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهند. روزها بود و روزی نبود. اسم خاصی نمی توانم بگویم، اما بچه ها همیشه تمام تلاششان را می کردند.

کریمی در پاسخ به این سوال که با کدام یک از بازیکنان استقلال در ارتباط است، پاسخ داد: بله، همیشه با وریا در ارتباط هستم و او دوست صمیمی من است. من کم و بیش با بازیکنان دیگر صحبت می کنم.

او درباره انتظارات فردا از شهرآورد گفت: پیش بینی دربی بسیار سخت است زیرا جایگاه هر دو تیم در جدول اصلا مهم نیست. استقلال و پرسپولیس تیم های بسیار خوبی هستند و جزو مدعیان قهرمانی لیگ امسال هستند. اول از همه امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم چون در چند سال اخیر مسابقات پر گل و پر هیجان بوده و بعد به عنوان استقلالی امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد.

کریمی در پاسخ به اینکه فردا با شهرآورد چه کسانی را می بیند و آیا بازی با مجید حسینی و مامه تیام را می بیند یا خیر، پاسخ داد: همانطور که می دانید چند ماه است که تروما و لگنم را عمل می کنم. دو سه ماه است که دوران نقاهت بعد از عمل در آلمان را سپری می کنم و الان اینجا هستم. فردا مهمان یکی از دوستانم هستیم و فردا می رویم آنجا بازی را ببینیم. متاسفانه با مجید حسینی نیستم. ما با مجید حسینی و مامه تیام در ارتباط هستیم و آنها نیز منتظر قهرمانی استقلال در این بازی هستند.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به اینکه آینده فوتبالی اش چگونه است، گفت: در تابستان با کایسری اسپور قرارداد 3 ساله بستم. بعد از توافقی که با باشگاه انجام دادیم، مجبور شدم اقدام کنم. نام من از لیست حذف شد زیرا نتوانستم به تیم کمک کنم. بعد از عمل و در دوران نقاهت باید در ژانویه به لیست تیم ها برمی گشتم. 2 سال و نیم دیگر قرارداد دارم و سعی می کنم برای این تیم مثمر ثمر باشم.

وی درباره احتمال بازگشت به استقلال نیز پاسخ داد: استقلال و پرسپولیس و حتی سپاهان و تراکتورسازی چون تیم های محبوبی هستند، همه بازیکنانی که در این تیم ها بوده اند همیشه دوست دارند یک روز برگردند و برای این تیم ها بازی کنند. اما فکر نمی‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق برای من بیفتد، زیرا من با کایسری اسپور قرارداد دارم و زمانی که برگردم باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

کریمی در خصوص تجربه حضور در فوتبال قطر گفت: فوتبال در آنجا پیشرفت زیادی کرده است. امیدوارم یک درصد زیرساخت های آنجا به ما برسد. هنوز VAR در ایران وجود ندارد و مشکلات زیادی در زمینه حاکمیت و اتفاقات چند روز اخیر وجود دارد. امیدوارم اوضاع کمی منظم تر شود. هم باشگاه ها و هم بازیکنان می توانند در شرایط خوب و آرام کار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال می تواند قهرمان لیگ برتر شود، پاسخ داد: راستش را بخواهید امسال نتایج را دنبال کردم و بازی های زیادی ندیدم اما از نظر عمق تیم فکر می کنم یکی از 4 تیم اول لیگ است. “

دیدگاهتان را بنویسید