دست ستاره مورد نظر یحیی به سینه پرسپولیس

دست ستاره مورد نظر یحیی به سینه پرسپولیس

در روزهای اخیر برخی رسانه ها از علاقه باشگاه پرسپولیس به عبدالرزاق حمداله خبر دادند. مهاجمی که فصل گذشته آقای گل عربستان شد و نقش مهمی در 14 سال اول اتحاد در چمپیونشیپ داشت، اما با آمدن کریم بنزما موقعیتی نامطمئن در انتظار اوست.

اما این بازیکن پس از پایان تعطیلات تابستانی برای اولین بار به تمرینات الاتحاد اضافه شد و در همین راستا رسانه های ورزشی عربستان با تیتر “حمداله به اختلافات پایان داد و سرنوشت خود را با الاتحاد” رقم زد. ماندن این بازیکن این بازیکن در تیم نونو اسپریتو سانتو اعلام کرد.

عربستانی اسپورت نوشت: حمداله تا تابستان 2025 با الاتحاد قرارداد دارد و پس از امضای قرارداد با کریم بنزما، تردیدهایی در مورد آینده این بازیکن وجود داشت زیرا اخباری مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن به گوش می رسید در حالی که برخی گزارش های دیگر حاکی از ادامه کار او با این شخصیت بود. اینجا عربستان سعودی است.

تکلیف گزینه خارجی پرسپولیس مشخص شد!/ حمدولا کریم بنزما را به گل محمدی ترجیح داد

حمدالله امروز با انتشار تصاویری از حضور خود در اردوی الطائق در طائف عربستان بر ادامه حضور خود در الاتحاد تاکید کرد که این بازیکن در پست اینستاگرامی خود نوشت: فصل جدید (2023-2024) بسم الله. . ما به خدا ایمان داریم.

حضور حمدالله در کنار خریدهای بزرگ و جهانی الاتحاد یعنی بنزما، کانته و یوتا به بحث جدایی او پایان داد و ادامه حضور او به عنوان یکی از مهره های اصلی این تیم را برجسته کرد. شایان ذکر است، قهرمان عربستان باید فصل آینده در 6 تورنمنت مختلف حضور داشته باشد.

نونو اسپیریتو سانتو فصل شلوغی را پیش رو دارد زیرا آنها ابتدا باید در جام باشگاه های عرب شرکت کنند. سپس لیگ عربستان آغاز می شود که طبیعتا جام حذفی و سوپرجام چهارجانبه را شامل می شود. دو تورنمنت بین المللی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان نیز در اتحاد در پیش است و همین موضوع باعث شده تا سرمربی پرتغالی علاقه ای به جدایی حمداله نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید