دست یحیی روی سینه ستاره عصبانی برانکو؟ مشکل بزرگ لژیونرهای جذاب

دست یحیی روی سینه ستاره عصبانی برانکو؟  مشکل بزرگ لژیونرهای جذاب

رامین رضاییان که پس از اتفاقات لیگ ترکیه رفته رفته جایگاه خود را در پرسپولیس از دست داد، در نهایت شرایط مقابل او به گونه ای پیش رفت که نتوانست در جشن قهرمانی این تیم و چند هفته مانده به قهرمانی سرخ ها توسط برانکو ایوانکوویچ حضور پیدا کند. علی اکبر طاهری، مدیر وقت باشگاه برکنار شد و قراردادش فسخ شد.

رامین اما راه سختی را طی کرد. او به عنوان بازیکن آزمایشی راهی لیگ بلژیک شد و با سرسختی توانست در لیست اوستنده قرار بگیرد. اما حضور او در این تیم چندان دوام نیاورد و مجبور شد حتی پس از جام جهانی روسیه مدتی بدون تیم بماند. اما حضور در لیگ قطر و درخشش در آن روزهای بهتری را برای او رقم زد تا جایی که حتی موفق شد به تیم الدحیل قطر هم بپیوندد. اما در این تیم بعد از نیم فصل به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

حالا با سقوط احتمالی السلیا، قرارداد رامین رضاییان با این باشگاه فسخ شده است، بنابراین شایعات نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن داغتر از همیشه شده است. با فسخ قرارداد رضایان و السیلیه، شایعات بازگشت او به پرسپولیس به اوج خود رسیده اما منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند این تیم و یحیی گل محمدی تمایلی به جذب این بازیکن ندارند. موضوعی که می تواند روند بازگشت مدافع راست به ایران و پرسپولیس را کاملا منتفی کند.

از یک سو باید در نظر داشت که رضایان با وجود فسخ قراردادش با السیلیه قطر همچنان زیر نظر الدحیل است و باید دید این باشگاه که لیست کامل بازیکنان خارجی را در اختیار دارد، چه برنامه ای دارد. به او خواهد داشت.

در هر صورت حضور رامین رضایان در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس به دلیل عدم علاقه یحیی گل محمدی به این بازیکن باید منتفی شود تا در تفکرات تاکتیکی سرمربی فعلی سرخ ها پس از برانکو ایوانکوویچ قرار نگیرد. .

دیدگاهتان را بنویسید