آب زلال یحیی روی دست ستاره محبوب برانکو

آب زلال یحیی روی دستان ستاره محبوب برانکو

یکی از بازیکنانی که در 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس حضور داشت کمال کامیابی نیا بود. هافبک دفاعی سرخ ها که در لیگ پانزدهم از نفت تهران از برانکو به پرسپولیس آمده بود عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و یکی از مهره های کلیدی قرمزها در سال های اخیر بود.

کمال بارها از سوی کیروش به تیم ملی دعوت شد و حتی یک گل هم به ثمر رساند اما مصدومیت از ناحیه کتف این بازیکن مانع از حضور او در تیم ملی شد.

قرارداد کمال کامیابی نیا در پایان لیگ بیستم به پایان رسید و این بازیکن برای ادامه کار با سرخپوشان مجبور به تمدید قرارداد شد و در نهایت قرارداد خود را برای سه فصل دیگر تمدید کرد.

کمال که پس از مدت ها بار دیگر توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، در اردوی تیم ملی در منامه مصدوم شد و نتوانست در چند بازی اخیر پرسپولیس از لیگ گذشته به میدان برود؛ اما در نهایت به دلیل مصدومیت و مصدومیت خود به میدان رفت. به همین دلیل پس از پایان لیگ راهی دبی شد تا کارهای پزشکی خود را در این شهر انجام دهد.

هافبک دفاعی پرسپولیس تمرینات پیش فصل زیادی را هم از دست داد. همین موضوع باعث شد کمال از نظر بدنی کنار بیاید و در چند بازی اخیر نیمکت نشین شود.

کامیابی نیا که زمانی بازیکن ثابت پرسپولیس بود، در چهار هفته ابتدایی هفته اول لیگ برتر تنها 3.4 دقیقه مقابل فولاد بازی کرد. آنچه مشخص است موفقیت های نیا به عنوان یک بازیکن ثابت در برنامه های این فصل یحیی گل محمدی جایی ندارد.

دلیل این امر عدم آمادگی کمال است. با توجه به این موارد به نظر می رسد کمال کار بسیار سختی برای حضور در پرسپولیس داشته باشد مگر اینکه در روزهای آینده شرایط بدنی خوبی داشته باشد و از فرصت های اندکی که برای بازی در اختیار دارد به خوبی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید