برانکو ستاره محبوب: من در مورد پرسپولیس صحبت نمی کنم، زیرا …

برانکو ستاره محبوب: من در مورد پرسپولیس صحبت نمی کنم، زیرا ...

محمد انصاری پس از دریافت تندیس رفتار عادلانه در مراسم اختتامیه جشنواره 100 سال برتر ورزش ایران گفت: این جایزه از طرف جامعه ورزش به من اهدا شد. ورزشکاران با اخلاق زیادی داریم اما به دلیل حضور چندین ساله در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس رای مردم شامل حال من شد. الگوی رفتار جوانمردانه مولا امیرالمومنین (ع) است. این افتخار را هم داشتم که کتاب شهید ابراهیم هادی را بخوانم. الگوی اخلاقی و ستارگان عصر ما شهدا هستند.

او درباره این جایزه گفت: تندیس و لوح تقدیر به او دادند.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان با یادآوری نظرش درباره تیم سابقش پرسپولیس گفت: بهتر است در مورد تیم بزرگ پرسپولیس صحبت نکنیم. این باشگاه بیش از گذشته به آرامش نیاز دارد و امیدوارم در هفته های اخیر با حمایت هواداران نتایج خوبی کسب کنم.

انصاری درباره وضعیت رفسنجان مد خاطرنشان کرد: شوید مربی خوبی مثل محمد ربیع و گردوهای خوبی دارد که هر کدام یک ستاره هستند. دیل باشگاه خوبی است و امسال نتایج خوبی کسب کرده است و امیدوارم باشگاه قدر اعضایش را بداند و سعی کند حرفه ای شود.

وی با بیان اینکه ظاهرا بخشی از اپلیکیشن خیریه پرسپولیس را خرج خواهد کرد، گفت: رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس اینجاست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. من با چند بازیکن صحبت کردم و آنها می خواستند شریک شوند که این امر مستلزم حمایت مدیران است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بدهی خود به اداره مالیات تصریح کرد: اداره مالیات کارش را به خوبی انجام می دهد و امیدوارم باشگاه به من کمک کند تا طلبم را پرداخت کنم تا مثل مردم مالیات خود را پرداخت کنیم. سازمان مالیاتی حواسش به این است که این پول اول و آخر به دست بازیکن برسد و امیدوارم آقای درویش کمک کند.

انصاری در پاسخ به سوالی که به نظر می رسید او را از مصدومیت ناامید کرده است، گفت: کراس ضربه بزرگی است و امیدوارم برای هیچ ورزشکاری این اتفاق نیفتد. رباط صلیبی یک بار پاره می شود و بار دوم بسیار سخت تر می شود. دوستانم اصرار دارند که به کارم ادامه دهم و چند باشگاه هم مرا دوست داشتند و با من صحبت کردند، اما باید بدانم وضعیت زانوی من چگونه است و آیا می توانم از استعدادم استفاده کنم. وضعیت پاهایم بعد از 5 ماه خوب است و می توانم بدوم.

دیدگاهتان را بنویسید