من 10 بازیکن جدید آوردم تا جایگزین 10 اسطوره شوند/ نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902097

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در آینده بسیار نزدیک این 10 بازیکن جدید اسطوره های فوتسال ایران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از شکست در فینال جام ملت های آسیا گفت: به بازیکنانم گفتم مقصر شکستم هستم. آنها با حداکثر تلاش بهترین عملکرد خود را ارائه دادند. آنها نمی خواستند جام را از دست بدهند و گریه می کردند، اما باید نتیجه را می پذیرفتند. اگر می خواهند آینده خوبی برای خود بسازند، باید شکست را درک کنند.

وی همچنین گفت: ما برای تیم خود برنامه داشتیم و اگر مشکلی پیش بیاید همه مسئولیت آن بر عهده من و همکارانم است. می خواستم این پیروزی را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند. همه بازیکنانم امروز عالی بودند. اما مسلم اولاد آگباد امروز مثل همیشه فوق العاده بود.

شمسایی در نهایت گفت: بعد از باخت نمی خواهم درباره گذشته صحبت کنم. من 10 بازیکن جدید آوردم تا جایگزین 10 اسطوره شوند. در آینده ای بسیار نزدیک این 10 بازیکن جدید اسطوره های فوتسال ایران خواهند بود. اگر با تیم ادامه دهم، قطعا روی تمام نقاط ضعفمان کار خواهم کرد. نمی خواهم بهانه بیاورم یا بگویم این فینال یک فرصت از دست رفته بود. قرار نبود امروز روز ما باشد. من شرمنده ام که امروز نتوانستم به مردم ما پیروزی بدهم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید