یک بازیکن آسیایی و دو بازیکن لیگ برتری جذب می کنیم/ فردا درباره حذف استقلال از آسیا صحبت می کنم

ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798610

در نیم فصل دوم زیبا با بازیکنان جدید بازی خواهیم کرد

سرمربی استقلال گفت: در نیم فصل با بازیکنان جدید بهتر بازی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس گفت: بعد از بازی با آلومینیوم تمرینات و جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم. از آنجایی که در دیدار قبل بازی خوبی نداشتیم، به دنبال کسب 3 امتیاز از بازی فردا هستیم.

وی در خصوص شرایط گفوری گفت: گفوری هفته گذشته با تیم کار کرد و شرایط همراهی تیم را دارد.

سرمربی استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: لطفا تا فردا بعد از بازی در این مورد صحبت نکنید. از آنجایی که تیم ما فردا بازی می کند، پس از بازی در کنفرانس در این مورد صحبت خواهم کرد.

وی درباره اینکه چرا استقلال در دقایق پایانی بازی قبلی 2 امتیاز از دست داد؟ او گفت: “فوتبال شرایط است، فقط برای تیم ما اتفاق می افتد.” بزرگ ترین تیم های دنیا ممکن است در دقایق پایانی امتیاز از دست بدهند اما واقعیت این است که تیم ما خوب کار نمی کند و فوتبال خوبی ارائه نمی کند. بعضی از بچه ها خسته بودند و نمی توانستند آن طور که ما می خواستیم بازی کنند. با بچه های تیم هم صحبت کردم، امسال برخلاف سال های گذشته هدف ما کسب امتیازات لازم در نیم فصل بود. در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته می توان یکی دو بازیکن از لیگ برتر اضافه کرد و به این ترتیب شرایط فوتبال ما تغییر می کند. من فردای بازی در جلسه فنی به بازیکنانم گفتم که باشگاه استقلال ساختاری دارد، همه انتظار یک بازی زیبا را دارند و فکر من به فکر هواداران است.

وی در خصوص تنش در مسابقات گفت: این شرایط برای همه تیم ها است اما باید به نظر سازمان لیگ احترام بگذاریم. در بازی قبلی با چند بازیکن صحبت کردم و آنها اعلام کردند که خستگی آنها مانع از بازی خوب آنها شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید