آب زلال روی دست استقلال برای دیدار با پیکان

آب زلال روی دست استقلال برای دیدار با پیکان

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی در خصوص لغو بازی پیکان – استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: برای سازمان لیگ درخواست داده بود و طبق آزمایشاتی که داده بودند، آنها را اعلام کردند. باید تست دوم را انجام می دادند، پاسخ توسط بخش پزشکی فدراسیون فوتبال تایید شد و به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان آنها، مسابقه لغو شد.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی پیکان و استقلال گفت: شرایط بسیار سختی برای برنامه ریزی مسابقات داریم. با توجه به اردوی تیم ملی و فیفا موجود تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه سریعتر تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را مشخص کنیم و تمام تلاشمان بر این است که این دیدار قبل از شروع نیم فصل دوم برگزار شود. با توجه به اینکه بازی سوپرجام 18 بهمن برگزار می شود و شروع نیم فصل دوم 23 بهمن است، تمام تلاش ما بر این است که بازی پیکان – استقلال یکی دو روز مانده به سوپرجام و قبل از شروع مسابقات برگزار شود. شروع نیم فصل دوم که به احتمال زیاد بین 6 تا 7 فوریه برگزار می شود.

مسئول دیدار هواداران استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر در جام حذفی که 23 بهمن ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: استقلالی ها باید به مدت 5 روز قرنطینه شوند. اعضای تیم استقلال طی یکی دو روز آینده دوباره تست خواهند گرفت و باید یکی دو روز منتظر این دیدار باشیم تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید