آب زلال به یحیی گل محمدی برای خرید جدید پرسپولیس

آب زلال به یحیی گل محمدی برای خرید جدید پرسپولیس

در آخرین فصل که با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی به پایان رسید، مرتضی پورعلیگنجی و گلچیانی خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دادند که در نهایت توانستند با کمترین گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ پرسپولیس را به خود اختصاص دهند. جدا از این دو نفر مثل علی نعمتی و فرشاد فرجی به خط دفاعی پرسپولیس کمک کردند اما در بیشتر بازی ها گلسیانی و پورعلیگنجی زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می دادند.

یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی در کنار گلسیانی و پورعلیگنجی که ملی پوشان محسوب می شوند ترجیح داد تا خیال خود را در خط دفاعی تیمش راحت کند اما این موضوع چالش هایی را نیز به همراه خواهد داشت.

بعد از خرید محمدحسین کنعانی زادگان خیلی ها فکر می کردند شاید سرمربی پرسپولیس می خواهد ترکیبش را تغییر دهد و تیمش را با سه مدافع به مسابقات بفرستد تا بتواند همزمان از سه مدافع تیم ملی اش استفاده کند اما …

پرسپولیس فصل آینده با سه مدافع میانی بازی نمی کند. بنابراین، اگر گل محمدی بخواهد با چهار مدافع شامل دو مدافع میانی و دو مدافع کناری به میدان دادن به تیمش ادامه دهد، معمولاً باید یکی از سه ملی پوش تیمش یعنی گلسیانی، پورعلیگنجی یا کنعانی زادگان را به میدان بفرستد که حداقل برای مدافعان ایرانی تیم او که برای حضور در جام ملت های آسیا در سال 2023 تلاش می کند، خوشحال نخواهد شد و این مشکل احتمالاً عوارضی را به همراه خواهد داشت.

نعمتی و فرجی را باید به این افراد اضافه کرد. نعمتی فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان تیمش بود و فرجی در مواقع نیاز بی نقص بازی کرد. فراگی در پست دفاع راست پرسپولیس هم بازی کرده و به نظر می رسد این دو بازیکن کم حرف در فصل جدید در پست دفاع چپ و راست بازی خواهند کرد.

البته باید در نظر داشت که حضور سه مدافع باکیفیت در سالی که سرخ ها به آسیا سفر می کنند دردسر شیرین گل محمدی خواهد بود اما اگر نیمکت نشینی هر یک از بازیکنان باعث نارضایتی و حاشیه سازی پرسپولیس شود. ، در این صورت گل محمدی در کنترل رختکن تیمش با مشکل مواجه خواهد شد. در نهایت به نظر می رسد همه چیز به نحوه مدیریت و استفاده یحیی از این بازیکنان در فصل آینده برگردد که به نفع موفقیت با این تیم و شاید پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران برای گلسیانی و همچنین پوشیدن پیراهن گلسیانی باشد. تیم ملی گرجستان

در همین راستا متوجه می شویم که یحیی گل محمدی نه قول و ضمانت تناسب اندام از این سه مدافع میانی سرشناس را نداده است و در تمرینات اخیر پرسپولیس بارها گفته است که هرکس آمادگی بیشتری داشته باشد فیکس بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید