آب زلال ستاره استقلال در دستان یحیی و پرسپولیسی ها: من نمی توانم پرسپولیسی شوم

آب زلال ستاره استقلال در دستان یحیی و پرسپولیسی ها: من نمی توانم پرسپولیسی شوم

از مدت ها قبل مشخص بود که کاوه رضایی فصل آینده در لیگ ایران بازی خواهد کرد. از ابتدا دو باشگاه استقلال و سپاهان به این بازیکن پیشنهاد دادند اما رضایی پیشنهاد سپاهان را رد کرد.

کاوه که تا چند روز پیش برای کارهای شخصی در بلژیک بود، با استقلال به توافق اولیه رسیده بود و به صورت شفاهی برای پیوستن به تیم سابقش موافقت کرده بود.

با این حال پیشنهاد پرسپولیس باعث شد تا کاوه کمی تردید کند. چند روز قبل از آمدن رضایی به استقلال، بازیکنان پرسپولیس به کاوه پیشنهاد دادند که فصل آینده به جای پیراهن آبی، پیراهن قرمز بپوشد.

رضایی که شاگرد گل محمدی بوده و رابطه بسیار خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد، از بازیکنان پرسپولیس خواست تا چند روزی به او فرصت دهند تا بیشتر فکر کند. سرانجام پس از رایزنی های کاوه تصمیم گرفت به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی بدهد.

رضایی که انگیزه زیادی برای رسیدن دوباره به تیم ملی دارد در پاسخ به پرسپولیسی ها گفت که نمی تواند به تیم آنها بپیوندد و تصمیم گرفت به استقلال برود. در واقع پرسپولیس که کمبود شدید مهاجم دارد قصد ربودن کاوه رضایی از استقلال را داشت که این پرونده ناتمام ماند و حالا پرسپولیس باید به دنبال فرصت های دیگری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید