تصمیم مهم یحیی گل محمدی برای دیدار با ذوب آچان؛ برای خرید جدید پرسپولیس ریسک نمی کنم

تصمیم مهم یحیی گل محمدی برای دیدار با ذوب آچان؛  برای خرید جدید پرسپولیس ریسک نمی کنم

پرسپولیس شنبه هفته آینده در حالی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود که شنیدیم یحیی گل محمدی نمی خواهد در این بازی ریسک کند و از خرید جدیدش استفاده کند. چرا؟

در این خبر داشتیم که حدود دو هفته از خبر پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس و اعتراض باشگاه ذوب آهن به این موضوع و ادعای طرف قرارداد این بازیکن می گذرد، هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص این موضوع منتشر نشده است. موافقت یا شکایت این باشگاه مقابل قرمزهای تهرانی اعلام نشد. این در حالی است که فصل جدید لیگ برتر از اواخر این هفته آغاز می شود و اتفاقا طی قرعه کشی سازمان لیگ، دو تیم پرسپولیس و ذوب آچان طرفین این جدال باید به مصاف هم بروند. در گام اول یکی مقابل دیگری

باشگاه ذوب آهن منتظر بود تا پرسپولیس در مورد وضعیت این بازیکن به توافق برسد و در عین حال خواستار جمع آوری فیش های حقوقی و شکایت از این باشگاه بود و این موضوع در مرحله نهایی خود قرار دارد و با توجه به اینکه تاکنون باشگاه پرسپولیس این موضوع را انجام نداده است. برای رفع این مشکل در روزهای آینده باشگاه ذوب آهن شکایت رسمی خود را از این باشگاه تهرانی در مورد اسدبیگی ثبت خواهد کرد.

ذوب آهن مدعی است با اسدبیگی قرارداد دارد و امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس غیرقانونی است و در شرایطی که خود این بازیکن در توافق با باشگاه اصفهانی مدعی است در صورت عدم وصول مطالبات تا 20 روز به صورت یک طرفه فسخ می کند. با استناد به این بند با پرسپولیس قرارداد دارد، باشگاه ذوب آهن این موضوع را رد می کند و حالا طرفین وارد دعوای حقوقی شدند.

بر این اساس بازی سینا اسدبیگی خطری برای باشگاه پرسپولیس محسوب می شود. این احتمال وجود دارد که در صورت استفاده یحیی گل محمدی از سینا اسدبیگی و درخواست تجدیدنظر زوبی علیه این بازیکن، نتیجه بازی روز شنبه 3 بر صفر به سود اصفهانی اعلام شود.

بنابراین منطق حکم می کند که یحیی گل محمدی در استفاده از خرید جدید خود تا اطمینان لازم و بررسی قانونی یا توافق پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان هیچ ریسکی نکند.

دیدگاهتان را بنویسید