پیشنهاد عجیب به داور دیدار استقلال و ذوب آچان

پیشنهاد عجیب به داور دیدار استقلال و ذوب آچان

رضا کرمانشاهی کارشناس داوری در خصوص اظهارات معاون حقوقی استقلال در خصوص شنود تلفن همراه داوران گفت: مصاحبه او را خواندم و گفت چنین موضوعی را مطرح می کنم اما شما باید در ابتدای فصل چنین مسائلی را مطرح کنید نه الان. زمانی که هفته هشتم لیگ برتر است.

وی ادامه داد: اینگونه صحبت ها الان به معنای تهمت و پشت صحنه و متهم کردن داوران به دعوا است و وقتی الان گفته می شود یعنی الان داوران را متهم به مسائل پشت صحنه می کنند.

داور اسبق فوتبال افزود: فوتبال بازی جوانمردانه است و باید از آن لذت برد و کسی را به خاطر چیزهای غیرفوتبالی سرزنش نکرد.

کرمانشاهی خاطرنشان کرد: بعد از بازی استقلال و فولاد این دیدار را آنالیز کردم و همانجا اعلام کردم که پنالتی دقیقه 80 بازی به سود استقلال گرفته نشد. امروز اطلاعیه پیام حیدری مبنی بر انتخاب داور استقلال و ذوب آخان را شنیدم.

وی ادامه داد: پیام یکی از 3 داوری است که در این 8 هفته اشتباهات زیادی نداشت اما اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد. هر اتفاقی که در این بازی می افتد ذوب آهنی می گوید به خاطر بازی استقلال مقابل فولاد است. به پیام توصیه می کنم روز جمعه موبایلش را خاموش کند تا تمرکزش را از دست ندهد.

این داور پیشکسوت در خصوص اینکه افشاریان خودش داور بازی استقلال و ذوب آن است، گفت: در هشت هفته اخیر هیچ وقت قضاوت نکرده و ای کاش الان هم قضاوت نمی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید