با انگیزه ترین بازیکن استقلال مقابل ذوب آچان

با انگیزه ترین بازیکن استقلال مقابل ذوب آچان

مهدی مهدی پور، هافبک دفاعی استقلال در 8 بازی اخیر استقلال 658 دقیقه به میدان رفته و به ملوان (در دقیقه هشتم وقت اضافه پایان بازی – از پنالتی) گلزنی کرده است. او در بین بازیکنان یک گل است و در سینیا پاشان نیز قرار دارد.

مهدی پور که پیش از این از چهاردهم تا نیم فصل لیگ برتر هفدهم در باشگاه ذوب آهن حضور داشت، پس از یک فصل و نیم حضور در تراکتورسازی در لیگ برتر نوزدهم به این اصفهانی بازگشت اما در ابتدای فصل بیستم – او در لیگ برتر کاندیدای آبی پوشان استقلال شد.

مهدی پور فصل گذشته در هر 30 بازی استقلال در لیگ برتر حضور داشت و 2653 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و یک گل سه امتیازی به فولاد خوزستان زد تا یکی از عوامل موثر در قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی باشد.

این بازیکن که در هفته های دو تا پنج جزو بازیکنان نسبتا ضعیف استقلال بود در مصاحبه ای به این موضوع اذعان کرد و گفت: احساس می کنم نسبت به قبل افت کرده ام.

اما وقفه در مسابقات لیگ برتر (به دلیل تمرینات تیم ملی) باعث شد تا فوتبالیست اصفهانی در دیدار هفته هفتم مقابل گل گهر سیرجان بار دیگر به یکی از مهره های اصلی خط میانی استقلال تبدیل شود.

مهدی پور 93 بار در لیگ برای این سبزپوش اصفهانی به میدان رفته و دو گل در لیگ به ثمر رسانده است. از این رو با این تیم اصفهانی آشنایی زیادی دارد.

بازیکن اصفهانی استقلال حالا و در آستانه دیدار استقلالی ها با تیم قبلی اش انگیزه زیادی برای رویارویی با هم تیمی های سابقش دارد.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم های استقلال و ذوب آخان جمعه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود که مهدی پور در سال های اخیر بارها در این ورزشگاه به میدان رفته و به خوبی با شرایط و جو کلی این ورزشگاه آشناست.

دیدگاهتان را بنویسید