ذوب آچان برای این بازیکن پول می خواهد; پرسپولیس نمی دهد!

ذوب آچان برای این بازیکن پول می خواهد;  پرسپولیس نمی دهد!

سینا اسدبیگی که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی تمرینات ذوب آچان را ترک کرد و قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، همچنان درگیر ماجرای آن جدایی است.

در همین رابطه علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تشریح آخرین روند این پرونده پرداخت و اینگونه پاسخ داد: تاکنون جلسات متعددی در خصوص این پرونده تشکیل شده و وکلای ما حضور داشتند و مستنداتی که ثابت می کند حق با ماست. ما این پرونده را به کمیته های مربوطه ارائه کردیم و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی در خصوص موضع باشگاه ذوب آخان در این مورد گفت: ما به دنبال احقاق حق باشگاه ذوب اخوان هستیم و در این بین با هیچکس دعوا نداریم. سینا اسبابیگی هم بازیکن است و قصد نداریم با محرومیتش به فوتبالش آسیب بزنیم. ما در این مورد به دنبال توافق و تفاهم هستیم و پیشنهاد مصالحه خود را نیز در این مورد ارائه کرده ایم و تنها به دنبال این هستیم که در این میان و در صورت وجود اراده از طرف مقابل، حقوق و حقوق ذوف آچان پایمال نشود. فکر می کنم مشکلی نداریم و می توانیم توافق کنیم.

به نظر می رسد مدیران ذوب آچان در این مورد بیش از هر چیز به دنبال پول گرفتن از باشگاه پرسپولیس هستند. در همین رابطه یکی از نزدیکان رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: «نه! باشگاه پرسپولیس برای سینا اسدبیگی پولی به ذوب آهن اصفهان نمی دهد. این بازیکن قرارداد قانونی با باشگاه اصفهانی ندارد و به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوسته است. بنابراین دلیلی وجود ندارد که باشگاه پرسپولیس بخواهد در یک موضوع بدیهی و قانونی به باشگاه ذوب آهن اصفهان پول اضافی پرداخت کند. مدیران ذوب آچان به خوبی می دانند که هیچ تخلفی صورت نگرفت و همه چیز خوب بود. سینا اسدبیگی هم بازیکن پرسپولیس است و بازی او در لیگ برتر را می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید