مقابل ذوب آچان بدشانس بودیم. امیدواریم لوکادیا به تیم کمک کند


ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889915

سرمربی پرسپولیس گفت: زدن گل اول در بازی دیروز مهم بود اما بدشانس بودیم و ذوب آن به گل رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره دیدار مقابل ذوب آهن گفت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و بازی را کنترل کردیم. ما گردش توپ خوبی داشتیم اما در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود.

وی ادامه داد: در این بازی ها زدن گل اول بسیار مهم است. وقتی حریف آنطور دفاع می کند، ممکن است موقعیت های زیادی وجود نداشته باشد و باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم. البته ما هم بدشانس بودیم و دو توپمان به دروازه برخورد کرد و موقعیت های دیگری هم داشتیم که گل نزدیم. در مجموع بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما موفق به کسب 3 امتیاز نشدیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در ابتدای لیگ با توجه به اینکه بازیکنان در شرایط بازی صددرصدی نیستند، همه تیم ها از نظر هماهنگی و بدنی مشکل دارند. وقتی ذوب آن 10 بازیکن داشت، فقط یک گل داشت که آن را نخورد و به هدفش رسید.

گل محمدی درباره بازی بعدی با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت برای بازی بعدی که اولین بازی خانگی ماست آماده شویم. ما باید بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا نیز گفت: او بازیکنی با سابقه است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. از شرایط تمرینی او اطلاع چندانی نداریم. فکر می کنم آخرین بازی او 100 روز پیش بود و ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه تمرینات او در این مدت نداریم، اما امیدوارم او آماده حضور در تمرینات باشد.



دیدگاهتان را بنویسید