ما بدشانس بودیم ، کره را شکست دادیم

زمان: 20:07
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775669

سرمربی تیم فوتبال امید ایران بدشانسی را مهمترین عامل تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدویکیا پس از بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم اگر بدشانس بودیم می توانستیم برنده شویم. دو توپ ما به تیر افقی برخورد کرد اما تساوی نتیجه بدی برای ما نبود ، زیرا فاصله ما حفظ شد و انشاءالله خود را برای مسابقات بعدی آماده می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران در لحظات پایانی بازی هم خوش شانس بود که دروازه اش برای بار دوم باز نشد گفت: به هر حال این فوتبال است و اتفاقات آن. اگر دو توپی که ما شوت می کردیم به گل تبدیل می شد ، شرایط متفاوت می شد. آنها همچنین در آخرین لحظه از این فرصت استفاده کردند. این فوتبال است و هر تیمی که بتواند از فرصت هایش استفاده کند ، موفق خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی در نیمه اول خاطرنشان کرد: فکر می کنم کادر فنی همیشه بین دو نیمه تحلیل خوبی دارد. کل بازی خوب بود و هر دو تیم خوب کار کردند.

مهدویا که سال ها به عنوان مدافع راست تیم ملی بازی کرده است ، در مورد عملکرد صادق محرمی در آن پست و اینکه این بازیکن به نوعی مقصر گل کره است ، گفت: “این اشتباه بخشی از فوتبال است و اگر اشتباهی رخ ندهد انجام شد ، گلی هرگز به ثمر نمی رسد “من فکر می کنم تیم ما در مرحله گل شگفت زده شد. صادق بازیکن باتجربه ای است و در بسیاری از صحنه های بازی خیلی خوب اضافه کرد و ضربات خوبی را به ثمر رساند. من فکر می کنم همه از این دیدار راضی بودند و تیم ملی به راه خود ادامه می دهد.

وی درباره عملکرد جهانبخش نیز گفت: او همچنان به گلزنی ادامه می دهد. او همچنین در این دیدار یک گل زیبا به ثمر رساند و من به او تبریک می گویم.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید