بدترین تیم ملی مقابل کره جنوبی / ما به حریف فرصت دفاع دادیم

زمان: 08:58
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1775934

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بچه ها از نظر روحی و روانی خوب نبودند و ترس از باخت و فشار برای حفظ سابقه باعث شد تا با احتیاط عمل کنیم و با برابری موافقت کنیم.

محمد پنجعلی مدافع سابق و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در مورد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: ما اصلا خوب کار نکردیم و فکر می کنم کمترین کیفیت تیم ملی را مقابل کره ای ها دیدیم. البته ما بدشانس بودیم اما بچه ها از کیفیت بازی خود راضی نبودند.

او ادامه داد: “ما سرعت یا دقت کافی در برابر رقیب اصلی خود در گروه نداشتیم.” انتقال تیم ملی کند بود و به نظر نمی رسید مربی تیم ملی تغییر تاکتیک را باور داشته باشد. این مشکلات باعث شد حداکثر امتیازات خانگی را از دست بدهیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظر می رسد بچه ها از نظر روحی و روانی خوب نبودند و ترس از باخت و فشار برای حفظ سابقه باعث شد تا با احتیاط عمل کنیم و با برابری موافقت کنیم.

وی درباره اصرار دراگان اسکوچیچ مبنی بر عدم تعویض در طول بازی تصریح کرد: تعویض در دقایق پایانی بازی برای نگه داشتن زمان و به تاخیر انداختن بازی استفاده می شود. اسکوچیچ زمانی باید تعویض شود که تیمش مجبور به برد و گل باشد. این روند نیاز به نقد و اصلاح دارد.

پنجعلی با مغایرت خط دفاعی اذعان داشت: محمد حسین کنعانی زادگان و شهها خلیل زاده زوج خوبی هستند اما در دو بازی اخیر شاهد ناهماهنگی و تأخیر در پوشش آنها بودیم که در دو مورد به ما کمک کرد. در نهایت یک اشتباه در فوتبال وجود دارد اما این کندی باید اصلاح شود.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: ما بازیکنان خوب و ستاره ای زیادی در تیم ملی داریم اما کار تیمی برای ما سخت شده است و فوتبال یک بازی تک به تک نیست. ما به کره ای ها فرصت دادیم در ورزشگاه آزادی دفاع کنند و یک بازی آرام و مفرح در دستور کار قرار گرفت.

وی در مورد مسابقات آینده تیم ملی فوتبال گفت: هر مسابقه ای در این مرحله سختی های خود را دارد ، اما بچه ها باید خودشان باشند و هرگز برای حل این مشکل گرفتار استرس و فشار روانی نشوند.

پنجعلی در پایان به آخرین حواشی ایجاد شده توسط رسانه های سعودی و مخالفان اشاره کرد و گفت: “فرزندان همه تیم های ملی که زیر پرچم کشورمان رقابت می کنند باید فقط روی کار خود تمرکز کنند و به زمینه های این رسانه ها توجه نکنند. “مخالفان به دنبال به حاشیه راندن هستند ، اما نباید اسیر شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید