شکست باورنکردنی نفتی ها مقابل پیام توس خراسان / جریان بدشانس فوتبال نفت و گچساران + فیلم


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834753

تیم فوتبال نفت گاز گچساران در کمال ناباوری و در روزی که صاحب توپ شد نتیجه را به رقیب مشهدی واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; تیم های نفت و گاز گچساران و پیام توس خراسان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند.

مهدی انصاری نژاد به عنوان داور این دیدار را محمد درافشان و محمد مهاوی به عنوان کمک داور و امیر بهرام بحرینی به عنوان داور چهارم و عبدالرسول استادزاده به عنوان داور قضاوت کردند.

با توجه به نتایج بازی های قبلی نفتی گچساران و امتیازهای زیادی که این تیم در رقابت های این فصل از دست داد، در این بازی خانگی باید هر سه امتیاز را کسب می کرد تا حداقل فاصله خود را با تیم های بالای جدول کاهش دهد.

پیام توس خراسان در این میان حال و روز خوبی نداشت.

با وجود پیروزی در ایران، این دیدار توانست از نظر روحی و روانی کمک زیادی به نفتا در ادامه رقابت ها کند و استرس و فشار کادر فنی و بازیکنان را کاهش دهد، او زمین را کنترل کرد و پس از آن شاهد حضور هوادارانش در ورزشگاه بود. دو سال در کورونا و نتیجه را به حریف مشهدی خود تقدیم کرد.

با این تفاسیر تساوی ها و باخت های متوالی تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دوم و حضور در رده نهم جدول رقابت های این فصل خبر وضعیت نابسامان فوتبال این کشور را در لیگ یک منتشر کرد. اما این روزها درخواست دیگری می خواهند، فقط برای ماندن در لیگ دوم.

با این حال تیم نفت و گاز گچساران تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه های کشور پنج برد، هفت شکست، 9 تساوی کسب کرده و با 24 امتیاز در رده نهم جدول گروه اول قرار دارد.

تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تیم های سپید رود رشت، شهرداری بندرعباس، چوکتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلام، نیرو تهران، ماهشهر به رقابت پرداخت. شهدای شهرداری، بوشهر ایرانجون و بابلسر در یک گروه هستند.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دیدار هفته گذشته مقابل شهدای بابلسر به تساوی ارزشمند مقابل میهمان خود دست یافت.

ویدئویی از گل های این دیدار را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید