شکست نفت گچساران مقابل گیتی پسند اصفهان


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915677

تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر هندبال کشور مقابل گتی پسند اصفهان شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; هفته هشتم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور پس از دو هفته وقفه امروز با برگزاری شش دیدار ادامه یافت.

در اولین بازی این هفته تیم گیتی پشند در جدالی حساس میزبان نفت و گاز گچساران بود که با نتیجه 35 بر 27 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گیتی پسند که در هفته هفتم خارج از خانه مغلوب زغال سنگ طبس شده بود، این هفته میهمان خود نفت و گاز گچساران را شکست داد و با اینکه دو امتیاز از آن بازی گرفت، جایگاه خود را در جدول رده بندی هشت امتیاز ارتقا داد.

از سوی دیگر نفتی ها در آخرین دیدار در یک نبرد نزدیک مغلوب پیکان خراسان شدند. با این حال نفت و گاز گچساران با چهار امتیاز تا به اینجای فصل در رده یازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد.

هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز یکشنبه 22 آذر در حالی برگزار شد که این رقابت ها به دلیل برگزاری اردوی دو هفته ای تیم ملی بزرگسالان تعطیل بود و هفته نهم این رقابت ها از روز جمعه 22 آذرماه از سر گرفته می شود. 18.

لازم به ذکر است سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان برخلاف سال گذشته به صورت دو طرفه برگزار می شود. رعد دفاع، ذوب آهن سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس، هوانیروز اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گتی پانساد اصفهان 12 تیم حاضر در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید