مراسم افتتاحیه سالن فرودگاه گچساران/ قول قالیباف به مردم گچساران چه بود؟ + عکس

کهکش، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این مراسم گفت: امروز به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و در آستانه هفته وحدت، سالن انتظار فرودگاه گچساران به بهره برداری رسید، لذا گچساران. فرودگاه مفتخر به خدمت رسانی به مردم گچساران و شهرستان های اطراف است و شرکت های بزرگ منطقه نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: البته این حق مردم بود که سالن انتظار فرودگاه گچساران خیلی زودتر افتتاح شود اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی این کار به تاخیر افتاد اما باید توجه داشت که با همدلی سایرین اقوام در نفت و اقدامات بعدی نمایندگان مردم. خوشبختانه امروز شاهد استفاده از آن توسط مسئولان شورای شهر و استان هستیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: چند سال پیش بیش از 20 میلیارد تومان در فرودگاه گچساران برای نزدیک شدن به وضعیت استاندارد هزینه شد، البته 170 میلیارد تومان برای استانداردسازی کامل فرودگاه گچساران در نظر گرفته شده است که شامل استانداردسازی ادارات می شود. ساختمان ها، سیستم حفاظت از آتش، سیستم های ناوبری، برج دیدبانی و غیره.


a30216cc 9c89 4239 af31 a2a221588e83 خبر خاکستری

کاهکش ادامه داد: این سالن انتظار نیز با همت شرکت پالایش بیدبلند ساخته شد که از زحمات همه عزیزان تشکر می کنم. اما برای اطمینان از پروازها، در آینده نزدیک شاهد استقرار برج مراقبت استاندارد در فرودگاه گچساران خواهیم بود.

وی بیان کرد: البته یکسری مسائل در رابطه با امنیت فرودگاه وجود دارد که مسئولان باید به رفع آن کمک کنند. اما مشکلی که استاندار باید به آن ورود کند بحث ایجاد ایستگاه هواشناسی فرودگاه است که با توجه به درگیری های دولتی (میراث فرهنگی و منابع طبیعی) روی تپه مشرف به فرودگاه، مجبور به تسطیح این زمین ها و ایجاد هوای فرودگاه هستیم. ساختمان .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: اما درخواستی از نماینده محترم شهرستان دارم که برقراری پروازهای بیشتر در این فرودگاه را پیگیری کنند، فرودگاه گچساران ظرفیت انجام 5 پرواز در هفته به تهران و یک پرواز به مشهد را دارد. ، بودن


d130b367 c885 4d8d a428 37928c8308cc خبر خاکستری

کهکش ادامه داد: اگرچه وظیفه اصلی شرکت نفت خدمت به مردم است اما باید توجه داشت که پروازهای فرودگاه گچساران از چهار پرواز به دو پرواز در هفته افزایش یافته است.

حسینی پور نماینده گچساران و باشت نیز گفت: در این جلسه ما یک کار را انجام می دهیم و آقای استاندار وظیفه تشکیل جلسه ای با مدیرعامل و مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران را بر عهده خواهند داشت و تمامی موارد مربوط به آن را بررسی می کنند. با فرودگاه

وی افزود: بنابراین کارهایی که تاکنون انجام شده نیز باید مشخص شود. اما دغدغه ای که الان دارم بحث تانکر سوخت فرودگاه است که پیگیری خواهم کرد. فرودگاه گچساران واقع شده است.

وی افزود: با وجود اینکه تانکر سوخت دیگری در فرودگاه یاسوج وجود دارد که باید درباره آن صحبت کنیم و مشکل را حل کنیم، با این حال از مسئولان شهری انتظار می رود مسائل را بررسی و سهم همه را در پیگیری این مسائل مشخص کنند. در سطح کلان به عنوان نماینده دنبال کنید؟

حسینی پور تصریح کرد: اما اینکه در دفتر بنشینیم و بگوییم با یک تماس تلفنی حل می شود نمی شود چرا که کار از نظر جهادی با همان قرارداد استانداردسازی بین وزارت نفت و وزارت نفت در حال حل شدن است. مسکن و شهرسازی که وزارت نفت می داند آقای کهکش به عنوان مدیرعامل نفت و گاز گچساران چه کند اگر مردم را دوست دارید باید بگویید فرودگاه را آماده می کنیم و همه مشکلاتش را حل می کنیم و تحویل می دهیم.

نماینده گچساران و باشت نیز در مجلس گفت: پس فرودگاه گچساران و همچنین هفت فرودگاه متعلق به وزارت نفت باید استاندارد شود و در نهایت به فرودگاه های کشور واگذار شود و این یعنی سطح یک فرودگاه. در شهری که در مجاورت شرکت ها و شهرهای مهم قرار دارد.

وی افزود: به آقای کلیباف گفتم در سفر به گچساران قول داده اید که پروازهای گچساران هر روز انجام شود، البته زیرساخت های لازم نیز باید ایجاد شود و همه دلسوز باشیم و پیگیر کار جهادگران باشیم. خطوط هوایی نیز هر روز یک پرواز به گچساران بگیرید.


862d93b3 2c6f 4f09 9869 2cf917b0a147 خبر خاکستری

حسینی پور ادامه داد: با این حال مسائل مربوط به سیستم آتش نشانی، سیستم ناوبری، برج مراقبت، مخزن سوخت و موارد دیگر نیز باید روشن شود و سهم من نیز از نظر مسائلی که نیاز دارد باید روشن شود. پیگیری شود و من هم پیگیر مسائل جلسات جمع بندی آبنده هستم.» و روزی می رسد که این فرودگاه در خدمت مردم باشد.

غلامی مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران نیز در این آیین گفت: نام پرواز یادآور رشادت های خلبانان تندرو نیروی هوایی در دفاع مقدس است. در عملیات فجر هشت که میدان برای رزمندگان تنگ است، خلبانان نیروی هوایی به ما کمک می‌کنند.» آمدند و اسکادران‌های دشمن به دویدن ادامه دادند، در هشت روز 84 هواپیما و بالگرد دشمن سرنگون شدند و بعداً متوجه شدم چه رشادتی». عباس بابایی» انجام داده بود.

وی افزود: ما از بچگی صدای غرش هواپیماها را در گچساران شنیده ایم و اگر پنج فرودگاه قدیمی در ایران وجود داشته باشد یکی از آنها گچساران بوده است، پس همه می توانیم کمک کنیم و این فرودگاه به یکی از بهترین فرودگاه ها تبدیل می شود. در کشور.

غلامی ادامه داد: سال ها پیش این فرودگاه مشکلاتی داشت که با تلاش همه عزیزان برطرف شد و از همه کسانی که در این سال ها برای فرودگاه گچساران زحمت کشیدند تشکر می کنم و از سایر عزیزان پتروشیمی گچساران نیز صمیمانه تشکر می کنم در حالی که حدود 6 نفر میلیارد تومان برای ساخت این ساختمان سرمایه گذاری شد.

مدیر خدمات نفت و گاز گچساران گفت: با این وجود کارهای اساسی روی برج مراقبت انجام شده که انشالله در روزهای آینده به بهره برداری می رسد اما این روزها ایران قدرتمند هیچ گاه ذره ای از توان خود را از دست نخواهد داد. تا زمانی که دشمنان بدانند رهبری و شهادت نیست جز اقتدار و عزت و سربلندی برای ایران اتفاقی نخواهد افتاد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم حداقل ماهی یک بار به مشهد پرواز کنیم و این فرصت خوبی برای مردم شهر و منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید