مراسم نمادین افتتاحیه آغاز سال تحصیلی / رئیس جمهور در پایان مراسم سخنرانی می کند

زمان: 11:00
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775134

مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و دانشکده ها صبح امروز با حضور رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دانشگاه تهران برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در علامه ، تالار امینی ، میزبان آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور و دو وزیر علوم و بهداشت است.

در آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و م institسسات آموزش عالی و پزشکی ، تعداد محدودی از کارکنان هر دو ناحیه وزارت علوم و وزارت بهداشت ، اساتید و دانشجویان هر دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران حضور خواهند داشت. به

به گفته وزارت بهداشت ، این برنامه مطابق پروتکل های بهداشتی انجام می شود و تعداد محدودی از مردم در آن شرکت می کنند و روسای دو دانشگاه تهران و وزیر علوم و بهداشت تهران از جمله بلندگوها

در مراسم امسال ، یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه و یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان کشور در حضور رئیس جمهور سخنرانی می کند و پس از آن رئیس جمهور در پایان مراسم سخنرانی می کند.

همچنین در آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی ، از حدود 26 نامزد برتر وزارت علوم و بهداشت و برترین شهدا و ایثارگران با حضور رئیس جمهور تجلیل می شود.

سال گذشته ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، این برنامه به صورت عملی در دانشگاه تهران برگزار شد ، اما امسال رئیس جمهور شخصاً از دانشگاه بازدید می کند.

خبرگزاری دانا بعداً اخبار تکمیلی را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید