برگزاری آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود سال تحصیلی ۱۴۰۲ در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان با حضور ریاست هیئت امنا در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: این دانشگاه جزو دانشگاه های غیر دولتی است که دانشکده نیست و دانشگاه می باشد و همچنین دانشجویان مدرک رسمی از وزارت علوم دریافت می کنند.

علی عابدی بیان داشت: رشته های مختلفی اعم از علوم قرآن و حدیث، روانشناسی٫ مشاوره٫ حقوق٫ علوم تربیتی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می گردد.

وی هدف از تأسیس این دانشگاه را تربیت مبلغ معارف قرآن و عترت(ع) بیان کرد و افزود: همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا نیرو های مبلغ را در همه حوزه‌ ها تربیت کنیم و این نیروها بتوانند به جامعه خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی رئیس هیات امنا دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان ضمن تبریک دوره جدید تحصیلی به دانشجویان اظهار داشت: این دانشگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری تاسیس شده است و در ابتدا دارالقرآن بوده و سپس به دانشگاه تبدیل شده است و جزو دانشگاه های برتر می باشد.

وی بیان داشت: دانشجویان باید از جهت علمی و معنوی پر تلاش باشند و از این فرصت بهره مند شوند و دانشگاه را محور اخلاق بدانند.

 

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید