برنده شدن 3 نفر از کارکنان دانشگاه پیام نور قرآن و جشنواره عترت توسط زنجانی ها / راه اندازی دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور زنجان


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834128

رئیس دبیرخانه قرآن و عترت دانشگاه پیام نور:

مسئول دبیرخانه و فعالیت های قرآن دانشگاه عترات دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان موفق به کسب 3 رتبه برتر بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی منحصر به فرد در سراسر سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی استان ها و شهرستان ها و در تعداد زیادی از شهرستان ها دارای شعبه دانشگاهی است.

وی یکی از فعالیت های محوری این دانشگاه را فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت های آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: ستون فقرات فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور، فعالیت های قرآن و عترت است.

محمدی افزود: دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان زنجان در راستای ساماندهی، هدایت و کنترل فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کشور با توجه به سابقه و اعتبار دانشگاه پیام نور استان زنجان این دانشگاه از سال 1397 در استان زنجان تأسیس شد

رئیس دبیرخانه قرآن و عترت فعالیت های دانشگاه پیام نور گفت: کانون ها، مسابقات و جشنواره های قرآن و عترت … که به فضل الهی تاکنون این اتفاق افتاده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با تغییر در مدیریت امور فرهنگی دانشگاه پیام نور، فعالیت های این دبیرخانه توسعه و تقویت می شود، گفت: اساتید و کارکنان دانشگاه.

محمدی خاطرنشان کرد: بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت سال گذشته در بخش های مختلف آوایی، آموزشی، هنری، پژوهشی و فناوری میزبان استان اصفهان بود.

وی افزود: این جشنواره در سطح شهرستانی، ناحیه ای و کشوری برگزار می شود که برگزیدگان مرحله منطقه ای در مرحله کشوری به رقابت می پردازند و برگزیدگان مرحله کشوری برای رقابت با دانشجویان سایر دانشگاه ها وارد مرحله کشوری می شوند. در کشور.”

مسئول دبیرخانه و فعالیت های قرآن دانشگاه عترات دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان موفق به کسب 3 رتبه برتر بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت شد.

وی با اشاره به دستاوردها گفت: رتبه اول بخش طراحی پوستر جشنواره به اعظم رجبی (دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز ابهر) رسید.

محمدی با بیان اینکه مقام دوم در بخش اذان توسط حسین قبادی (دانشجوی الهیات، حقوق و اصول حقوق) کسب شد، خاطرنشان کرد: مقام سوم در رشته ذکر را زهرا حمیدی در دانشکده و کارکنان پیام نور زنجان.

وی یادآور شد: این برگزیدگان در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران در رشته ای که در مرحله کشوری برگزیده شده اند با سایر دانشگاه های کشور به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید