دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج در استان سمنان برگزار می شود

ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 14/04/09
کد خبر: 1787184

رئیس سازمان بسیج قرآن و عترت معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان:

سیدحمید حیدریه از برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج همزمان با هفته بسیج در استان سمنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حمید حیدریه مسئول بسیج القرآن معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت: سخاوتمند و مأنوس است. مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت.

مسئول بسیج دارالقرآن معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان سمن گفت: شناسایی نخبگان قرآنی و کشف استعدادها و توانایی های قرآنی بسیجیان از دیگر اهداف این جشنواره است که ویژه سنین مختلف است. (بالای 14 سال و زیر ) 14) و در دو گروه خواهر و برادر در این امر لحاظ شده و لذا کلیه اعضای بسیج می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

حیدریه با بیان اینکه دومین جشنواره قرآن و عترت بسیج در 8 رشته برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند در یکی از حوزه های اذان (ویژه برادران)، ترتیل، ذکر، مفاهیم، ​​نهج شرکت کنند. البلاغه، صحیفه سجادیه، آثار ادبی و هنری و تقلید قرائت.

وی زمان ارسال آثار به این جشنواره را تا 15 دی ماه امسال اعلام و خاطرنشان کرد: برگزیدگان استانی این جشنواره در دو انبار بالای 14 سال برای تمامی رده های سنی و تقلیدی ویژه برادران در صحنه کشوری که در رستاخیز پیامبری را خواهد یافت.

به گزارش حیدریه، شرکت کنندگان در هر شهرستان می توانند با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/QEfc6oc نسبت به ثبت نام اولیه و ارسال آثار خود مطابق با رشته قرآنی اقدام کنند.

مسئول بسیج القرآن معاونت آموزش و پرورش سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی و معرفی برگزیدگان فقط از طریق کانال مطهرون به نشانی https://eitaa.com/ motaharon1400 انجام می شود، تاکید کرد: اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است افتتاحیه این جشنواره همزمان با هفته بسیج و اختتامیه آن در شب میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید