راه قرآن به سمت مرحله کشوری جشنواره ملی قرآن و عترت دانش آموزان کشور کار می کند


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821652

دبیر سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به شرکت 200 هزار دانش آموز در این جشنواره، گفت: 1312 اثر و نفر به مرحله کشوری رسیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، محمدرضا کریمی والا دبیر سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان که شب گذشته برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: تالار دانشگاه: جشنواره ملی قرآن و عترت به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد به صورت دوره ای برگزار می شود. امسال توسط وزارت علوم و تحقیقات که مسئولیت آن دانشگاه کوم است برگزار می شود. قرآن و عترت بعد از تاج به صورت حضوری نگهداری می شود.

وی گفت: این جشنواره در 9 بخش آوایی، آموزشی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، نوآوری در قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه) و در 40 رشته برگزار می شود.

کریمی والا گفت: در مرحله کشوری هشت دانشجو از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، کاردانش، فرهنگی، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و آموزش قرآنی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
که در
دبیر سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانش آموزان افزود: از بهمن ماه سال گذشته آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره با شناسایی داوران برتر کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته است. ارزیابی برخی از آثار به پایان رسیده و برخی در حال انجام است. بخش های مختلف ساخته شده در بخش آموزش به دو قسمت تقسیم می شود که در روزهای 22 و 23 اردیبهشت برگزار می شود. و حفظ کل قرآن، ترتیل و ترتیل خواهد بود.

کریمی والا ادامه داد: نزدیک به 200 هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و یک هزار و 312 اثر به بخش کشوری ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید