51 هزار دانش آموز لرستانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917091

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان:

حیدروند گفت: 51 هزار دانش آموز لرستانی در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی حیدروند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: 41 دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در مدارس استان آغاز شده و بیش از 51 هزار دانش آموز در این مسابقات به رقابت می پردازند.

وی افزود: در حال حاضر مرحله آموزشگاهی این مسابقات ادامه دارد، 14 رشته پسرانه و 12 رشته دختر مدرسه ای برگزار می شود و پس از این دوره از مسابقات، برترین ها به مسابقات منطقه ای راه پیدا می کنند و پس از آن کشوری است.

رئیس اداره قرآن، اقامه نماز و اقامه نماز آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برگزاری جلسات انس با قرآن و پخش زنده از شبکه شاد، پیگیری فعال سازی مدارس قرآنی با محوریت حفظ قرآن کریم، اجرای طرح حفظ قرآن کریم. جزء 30 و تحت پوشش حداقل پنج مدرسه ابتدایی از هر شهر و منطقه، برگزاری دوره آموزشی برای مدیران دارالقرآن و کارشناسان دفاتر قرآن، نماز و نماز سراسر استان، برگزاری مسابقه امام شناسی (مصبه هادی) با محوریت امام حسین (علیه السلام) ویژه دانش آموزان و طلاب، برگزاری جلسات مهدوی (طرح انتظار) در مدارس استان، برگزاری سخنرانی ها و سمینارهای دینی مهدوی در مدارس آغازگر طرح نورچشم است. دستور کار.

حیدروند گفت: آشنایی دانش آموزان با قرآن از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است و دانش آموزان با توجه به علاقه خود در رشته مورد نظر شرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید