حضور 10 هزار دانش آموز معلم در جشنواره ملی قرآن و عترت

سید کامران میرمعینی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های قرآنی در این مراسم گفت: جشنواره قرآن و عترت دستاورد بزرگی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شاهد مشارکت چشمگیر و حداکثری معلمان دانش آموز باشیم. در این زمینه.

وی افزود: 10 هزار معلم دانش آموز از سراسر کشور در سی و یکمین جشنواره قرآن و خانواده معلم دانش آموز شرکت کردند و یک هزار و 550 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و استان قزوین نیز میزبان اختتامیه این جشنواره بود.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: این جشنواره در 10 بخش و 43 رشته برگزار شد و شامل آواشناسی ، آموزش ، هنرهای قرآن و عترت ، تولید فناوری ، نرم افزار و کانال های مجازی و نظم گروهی ، البته نهول بالاگا ، صحیفه سجادیه بود. و استارت آپ های قرآنی از جمله بخش هایی بودند که امسال به جشنواره اضافه شدند.

میرمعینی با اشاره به مهمترین ویژگی های جشنواره قرآن و اعضای هیئت علمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونر ، ما سعی کرده ایم این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرده و بدون هیچ کم و کاستی مسابقات را در زمینه های مختلف برگزار کنیم. و ما سعی می کنیم تمام کنیم “بیایید امسال جشنواره جدیدی داشته باشیم.

تشکیل فراکسیون قرآن و عترت در مجلس

فاطمه محمد بیجی در این مراسم گفت: تشکیل فراکسیون قرآن و عترت به تصویب مجلس رسیده و این افتخار توسط استان قزوین شکل گرفته است و هدف این فراکسیون حمایت ، رفع موانع و حمایت از کلیه پروژه های قرآنی است. به

وی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی افزود: قرآن نباید در کشور اسلامی ایران سرکوب شود ، بلکه باید با گوشت و خون ما و نسل آینده مخلوط شود و باید بتوانیم تا در زندگی ما پخش شود “

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس سوره اسلامی گفت: مجلس یازدهم قصد دارد حمایت ویژه ای از مسائل قرآنی ایجاد کند و ما با تمام توان در خدمت دانش آموزان خواهیم بود.

محمد بیجی در پایان گفت: طرح رتبه بندی معلمان در مجلس دنبال شده است و امیدواریم در این بین نتایج خوبی داشته باشیم و کارهای مثبتی در حوزه معلمان انجام دهیم و سطح زندگی را ارتقا دهیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید