تفاهم نامه ای برای ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی منعقد شده است

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784569

تفاهم نامه ای بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان برای تشکیل دبیرخانه دائمی و برگزاری جشنواره سالانه موسیقی نواحی ایرانی منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی زینی وند استاندار کرمان صبح دوشنبه ۲۴ آبان ماه تفاهم نامه ای را برای ایجاد دبیرخانه دائمی و برگزاری جشنواره سالانه موسیقی نواحی ایران امضا کردند. در کرمان

محمود شالویی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران در مقاطع مختلف در کرمان برگزار شد و استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری و تلاش کردند تا شرایط مناسبی را برای برگزاری جشنواره فراهم کنند. و حضور و اجرای هنرمندان.»کردن.

وی افزود: با توجه به سابقه برگزاری جشنواره کرمان و پیشنهاد شهروندان، جامعه هنری و استانداری کرمان، مقرر شد دبیرخانه دائمی جشنواره کرمان راه اندازی شود تا برنامه های جشنواره به شکل مناسب تری ادامه یابد. روش منسجم.”

شناسه. معاون امور هنری ادامه داد: تفاهم نامه امروز این امکان را فراهم می کند که بتوانیم دبیرخانه فعال دائمی و برنامه ریزی جشنواره داشته باشیم و با استفاده از نظرات کارشناسی هنرمندان و صاحب نظران در ارتقای کیفیت جشنواره تلاش کنیم.

زینی وند استاندار کرمان در ادامه این نشست از موافقت با ایجاد دبیرخانه دائمی در جشنواره موسیقی نواحی کرمان تشکر کرد. با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره، انتظارات از این رویداد نیز رو به افزایش است و باید تلاش کرد جشنواره ای مناسب برگزار شود.

زینی وند ادامه داد: دفتر استاندار کرمان در بودجه سنواتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قسمت ثابتی را به دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران و ظرفیت ها و نهادهای مختلف استان اختصاص می دهد. برای تقویت جشنواره استفاده می شود.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: دبیرخانه دائمی برنامه ریزی منسجم تر جشنواره را تضمین می کند و سعی در رفع کاستی ها خواهد داشت و همه دستگاه های استانی در برگزاری جشنواره همکاری خواهند کرد.

این نشست با حضور محمد الهیاری رئیس دفتر موسیقی، احمد صدری دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران و دبیر چندین جشنواره موسیقی نواحی و سیدامین معیدی اصفهانی مشاور و سرپرست برنامه ریزی راهبردی برگزار شد. معاون هنری.سوالات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید