تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری و اداره ارشاد قزوین منعقد شد

محمدحسین فائزی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تفاهم نامه در 9 ماده برای استفاده از امکانات و ظرفیت موجود در استان برای تربیت هنرمندان فعال و متخصص در سطح انقلاب، ایجاد هم افزایی در پیشبرد اهداف مشترک فرهنگی و هنری، ایجاد مجموعه های جدید و عملاً به مدت 5 سال برای تربیت نیروی هنری و رسانه ای واجد شرایط و توانمند بین دو آژانس امضا شد.

وی افزود: تمرکز ما در این تفاهم نامه تربیت نیرو است و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در محل خانه فرهنگ امیرکبیر خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان قزوین گفت: دو سوم ظرفیت، مخاطب و استعداد استان قزوین در شهرستان ها و یک سوم دیگر در مرکز استان است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم مرکز منابع حفظ شده و شهرها از آن محروم هستند، بنابراین باید در سال جدید این هرم را بچرخانیم.

محمدرضا امامگلی در این نشست با بیان اینکه با امضای این تفاهم نامه در سه حوزه هنرهای تجسمی، ادبیات توسعه پایدار و آثار ادبی فعالیت خواهیم کرد، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه در سه حوزه هنرهای تجسمی فعالیت خواهیم کرد. وی گفت: طی مراحل ثبت نام تیم ها و پس از غربالگری های مختلف برای مرحله پیش شتاب آماده می شوند.

وی افزود: این تیم ها پس از گذراندن دوره های آموزشی مختلف برای تولید محصول با کیفیت برای ورود به بازار راهنمایی می شوند.

مدیر حوزه هنری استان گفت: معتقدیم ایجاد اشتغال پایدار در اکوسیستم مهم است و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید به فکر اقتصاد هنر باشیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: تلاش ما بر این است که تفاهم نامه ای برای تربیت نیروهایی که بتوانند با آگاهی باز از مسائل و مشکلات روز کشور و استان، بومی گرایی و تمرکز بر مردم وارد بازار کار حرفه ای شوند، امضا کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید