5000 دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می کنند / ثبت نام در دانشگاه پیام نور


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813037

محمدی با بیان اینکه این دانشگاه حدود 5000 دانشجو دارد، گفت: از این تعداد 50 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 13 نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: ثبت نام از داوطلبان دوره کارشناسی ارشد کامل دانشگاه پیام نور استان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا 20 اسفندماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دارای مدرک کارشناسی باید حداکثر تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org در مقطع کارشناسی ارشد کامل دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

محمدی با بیان اینکه اطلاعات ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز متقاضیان در دفترچه ثبت نام سایت سنجش موجود است، افزود: متقاضیان می توانند علاوه بر تخصص های استان زنجان، رشته های سایر استان ها را نیز انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد سراسری این دانشگاه گفت: شیمی در 4 گرایش آلی، معدنی، تجزیه، محض، فیزیک در نجوم، ریاضی در 2 گرایش جبر و آنالیز. ، ادبیات و رشته زمین شناسی در رشته هیدرولوژی، رشته موجود در دو مرکز زنجان و ابهر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان حدود 5000 دانشجو دارد گفت: 50 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 13 نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

محمدی گفت: ارائه مدرک معتبر به وزارت علوم با ارزش استخدام و ترجمه، امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم توسط دانشجو، اعطای وام تحصیلی به صورت وام و حضور اختیاری از جمله موارد است. مهم ترین مزایا آموزش در دانشگاه پیام نور به ویژه برای کارکنان، میزبانان اصناف و سایر علاقمندان به تحصیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید