ثبت نام 550 زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی / اعزام بیش از 400 زوج دانشجو به مشهد مقدس


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806636

در گفت‌وگو با رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان خاطرنشان شد؛

رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان با اشاره به ثبت نام خوب دانشجویان در طرح ازدواج دانشجویی گفت: در سال 1400 بیش از 550 زوج در سایت ثبت نام کردند و از مزایای این طرح برخوردار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین ذوالفقاری سرپرست نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص ثبت نام طرح ازدواج دانشجویی گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از طرح ازدواج دانشجویی بیش از 550 زوج برای امسال ثبت نام کرده اند.

ذوالفقاری با بیان اینکه باید یکی از زوج های دانشجو در این طرح باشد، افزود: استقبال خوب جوانان از ازدواج آسان در طرح ازدواج دانشجویی به ما کمک می کند تا برنامه های متنوع و طرح های خوبی را برای این دانشجویان اجرا کنیم.

سرپرست نهاد رهبری دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان با وجود اینکه واجد شرایط ازدواج دانشجویی هستند اما تمایلی به شرکت در این طرح ندارند، تصریح کرد: امسال در استان سمنان 1100 دانشجو در قالب 550 زوج در طرح ازدواج دانشجویی قرار گرفته است. مزیت این طرح

وی با بیان اینکه باید تسهیلات ویژه ای در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، گفت: با توجه به تشکیل ستاد ملی ازدواج در استان، این دانشجویان از تسهیلات ویژه برخوردار می شوند اما در حال حاضر تسهیلات مالی خاصی به این دانش آموزان پرداخت نمی شود. .

ذوالفقاری با اشاره به تسهیلات 40 میلیون تومانی برای زوج های دانشجو گفت: این وام به دانشجویانی که در طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام می کنند در قالب طرح خرید مناسب به صورت وام و قابل بازپرداخت تعلق می گیرد.

سرپرست نهاد رهبری دانشگاه سمنان از اعزام زوج های دانشجو از سوی نهاد رهبری به مشهد مقدس خبر داد و گفت: تمامی زوج های دانشجویی که در این طرح ثبت نام کرده اند طی سه روز به صورت کاملا رایگان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه دانشجو بودن یکی از شرایط اصلی ثبت نام در این طرح است، خاطرنشان کرد: تمامی زوج های دانشجو که تا 12 شهریور در این طرح ثبت نام کرده اند تا پایان سال و مابقی سال آینده به مشهد مقدس اعزام می شوند. جفت ارسال خواهد شد.

ذوالفقاری ثبت نام دوره جدید را هنوز آغاز نکرده و گفت: تمامی زوج های علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.ezdevaj.nahad.ir در این طرح ثبت نام کرده و از امکانات رفاهی آن برخوردار شوند.

رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان از ثبت بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 400 زوج در سال 1400 با همین طرح به مشهد مقدس اعزام شده اند و این محموله ها تا پایان سال جاری ادامه دارد. آخر سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید