چراغ خانه خوش 190 زوج نیازمند استان سمنان روشن شد/ 147 زوج به امید همدلی در راه ازدواج

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789865

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: از ابتدای سال تاکنون 190 زوج جوان بخت برگشته و 147 زوج در شرف ازدواج منتظر همدردی شما هستند. مردم خوش نیت “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: 190 زوج نیازمند که در آستانه ازدواج هستند با 2 میلیارد و 266 میلیون تن خیرین و کمیته امداد به خانه بازگشته اند. او در بدن خود وظایف مختلفی برای حمایت از زوج های جوان دارد.

معاون خانواده و حمایت از سلامت کمیته امداد استان سمنان گفت: علاوه بر جوانان مورد حمایت; دخترانی که نیاز به ازدواج مجدد دارند حقوق می گیرند.

وی با بیان اینکه به پسران برای ازدواج مجدد زیر نظر کمیته مددکاری استان سمنان کمک هزینه ازدواج تعلق می گیرد، افزود: 34 فقره در آستانه ازدواج در اختیار این زوج ها قرار گرفته است.

تقوی با بیان اینکه هدیه ازدواج 13 تا 25 میلیون تومانی به جوانان اهدا می شود، تصریح کرد: هدف از اجرای این گونه طرح ها و فعالیت ها در حوزه ازدواج جوانان کمک به حفظ زندگی زوج های جوان و ارتقای این بخش از ازدواج است. جامعه برای ایجاد خانواده ..

معاون خانواده و پشتیبانی سلامت کمیته امداد استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: 147 زوج در شرف ازدواج منتظر همدردی شما هستند. مردم نیکوکار استان سمنان شانس بازگشت به وطن را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید