خبر خوش برای زوج های جوان گلستانی در انتظار تسهیلات ازدواج / راه اندازی بستر سرمایه گذاری بی نام


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809824

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان اعلام کرد؛

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان گفت: برای پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی و تسهیلات ازدواج اقدامات بعدی را داشته ایم و در تلاش هستیم تا پایان سال این تسهیلات را پرداخت کنیم و درخواست متقاضیان نمی شود. پاییز سال آینده.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سید محمد دهنوی صبح امروز در نشست خبری در استان گلستان اظهار داشت: بانک ها در پرداخت یارانه های دولتی بسیار سختگیر هستند و سعی می کنند از زیر بار این تسهیلات دوری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: سال.

دهنوی بیان کرد: پرداخت تسهیلات در کشور و سایر استان ها مشکل دارد و پرداخت خدمات ازدواج در سال جاری به طور متوسط ​​50 درصد برای کشور است و 56 درصد از این تسهیلات در استان گلستان پرداخت می شود.

وی بابیان اینکه از نظر پرداخت هزینه خدمات ازدواج جزو 10 استان برتر کشور هستیم، بیان کرد: سعی می کنیم مابقی این تسهیلات را پرداخت کنیم.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان گفت: عدالت محوری و مبارزه با فساد از جمله مواردی است که در دولت سیزدهم مورد بحث قرار گرفته است.

دهنوی گفت: برای تحقق این دو شعار با توجه به اینکه 47 درصد جمعیت استان روستایی هستند عمیقا معتقدیم یکی از راه های توسعه استان توجه به روستاهاست و باید به سمت توسعه روستایی حرکت کنیم.

وی گفت: 1.1 درصد تولید ناخالص داخلی کشور سهم گلستان است و برای افزایش این میزان باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

این مسئول افزود: 74 درصد جمعیت روستایی گلستان در 5 دهک پایین جامعه قرار دارند و این یعنی این جمعیت در معرض آسیب و خطر قرار دارند و محرومیت باعث شده این جمعیت که در رکاب انقلاب بوده اند. برای لذت بردن از کمترین راحتی.

دهنوی یادآور شد: درآمد سرانه خانوارها نیاز به افزایش دارد و هم اکنون 28 میلیون و 500 هزار تن است و میانگین آن برای کشور 59 میلیون و 500 هزار تن است و این بدان معناست که از نظر درآمد سرانه خانوار ما 50 درصد جمعیت را داریم و در 30 کشور رتبه بندی شده ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ما تلاش برای نزدیک شدن خانوارها به میانگین سرانه کشوری است و این امر با ظرفیت و امکانات استان امکان پذیر است.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه راهبرد اصلی ما در فعالیت های اقتصادی بحث تاجمار است گفت: مزیت ترانزیتی استان مغفول مانده است و باید بتوانیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

دهنوی خاطرنشان کرد: باید به حمل و نقل توجه کنیم و باید از ظرفیت واقعی بنادر شمال استفاده کنیم و یکی از دلایلی که نمی توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، نبود زیرساخت ها و ارتباط با مسیر ترانزیتی شمال به جنوب است. “

دهنوی گفت: خط قرمز دولت مرد سیزدهم است. عده ای برای فروش یا تملک این زمین ها در شهرهای صنعتی سرمایه ای را که به مرور زمان گران می شود گرفته اند و ما نباید به فساد نگاه پیچیده ای داشته باشیم و این اقدامات هم نوعی فساد است.

وی افزود: راه نجات اقتصاد رونق اقتصاد است و باید در این مسیر از روش های سنتی عبور کرد و در این راستا بستری برای سرمایه گذاری بی نام در استان ایجاد و مجوزها صادر می شود. تا شروع کسب و کار «در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید