شرح برنامه های هفته جوان در کرمانشاه/ 24880 زوج جوان وام ازدواج دریافت کردند.


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815234

صابر رحیمی به تشریح برنامه های هفته جوان در کرمانشاه پرداخت و گفت: تا پایان بهمن ماه 24 هزار و 880 نفر در زمینه وام ازدواج به جوانان وام دریافت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صابر رحیمی در گفت و گو با مرصادنیوز با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه میلاد حضرت علی اکبر (ع) را روز جوان نامیده اند و امسال به نام هفته جشن های جوان نامگذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی در سطح ملی و استانی و همچنین توانمندسازی و ارتقای سطح امید در جوانان از اهدافی است که در هفته جوان دنبال می شود. “

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه های ویژه و متنوعی در استان پیش بینی شده است که همزمان با هفته جاری برگزار می شود.

رحیمی گفت: از مهمترین برنامه های هفته جوان کرمانشاه می توان به نشست گفت و گوی جوانان، نشست هم اندیشی جوانان با مدیران اجرایی، ارائه مسائل، مشکلات، درخواست ها، پیشنهادات و راهکارهای جوانان و پاسخگویی مدیران و نشست جوانان با امام زمان اشاره کرد. جمعه.

وی ادامه داد: تزیین ویژه فرهنگی و نمایش روزهای دیدار جوانان با خانواده های شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم، کارگاه های آموزشی و جلسات مشاوره برای جوانان و برگزاری مسابقات کتابخوانی و خاطره نویسی از دیگر برنامه ها است.

رحیمی گفت: همچنین در اولین جلسه ستاد جوانان سازمان به ریاست امیری مقدم استاندار کرمانشاه برای ارزیابی این اقوام، ارزیابی بهترین دستگاه ها و کارشناسان جوانان انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بنا به نام، نام روزهای این هفته از 21 تا 26 اسفند با عناوین جوان ایرانی، ایران آینده و رهبری گام دوم انقلاب ( شنبه) جوانان ایرانی، جهاد تبیان و دستاوردهای انقلاب (یکشنبه) امید جوانان ایرانی به آینده و نسل ما می توانند (دوشنبه) جوانان ایرانی، حکمرانی جدید و مشارکت اجتماعی «(سه شنبه) جوانان ایرانی، خانواده پایدار و سبک زندگی سالم ( چهارشنبه) جوانان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی (پنجشنبه) و جوانان ایرانی هویت، مهدویت (جمعه و همزمان با ولادت حضرت گیام عج) است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات انجام شده در سال جاری به نفع جوانان اشاره کرد و گفت: در زمینه اعطای وام ازدواج به جوانان تا پایان بهمن ماه 1400 از مجموع 38072 متقاضی ازدواج ثبت نام کردند. وام سیستم 24880 نفر وام دریافت کردند. بر این اساس 81 درصد از متقاضیان خدمات ازدواج پرداخت شده اند و تلاش داریم تا پایان سال این رقم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید